י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
וכמה מקבל בנט?

סקר: נתניהו נחלש, גנץ וליברמן מתחזקים

מפלגה חדשה בראשות ראש הממשלה לשעבר בנט מתחזקת ומקבלת לפי סקר חדש 23 מנדטים | המחנה הממלכתי והליכוד משתוות, ומקבלות כל אחת 21 מנדטים | כל הנתונים

סקר: נתניהו נחלש, גנץ וליברמן מתחזקים
נתניהו וגנץ צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

סקר "מעריב" שפורסם הבוקר מצביע על התחזקות נוספת של ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט. אם היה מתמודד לבחירות, מפלגה בראשות בנט הייתה מקבלת 23 מנדטים.

בתרחיש הזה האופוזיציה עומדת על כ־40 מנדטים בלבד, לעומת 59 במצב המפלגות הקיים. אם יחליט בנט לחבור לגוש מתנגדי נתניהו - יוכל להקים קואליציוני של 63 מנדטים. 

במצב המפלגתו הנוכחי, הליכוד בראשות בנימין נתניהו מקבלת 21 מנדטים, המחנה הממלכתי בראשות בני גנץ 21, ישראל ביתנו בראשות אביגדור ליברמן 15, יש עתיד בראשות יאיר לפיד 14, ומפלגת הדמוקרטים בראשות יאיר גולן 9. 

 עוצמה יהודית בראשות איתמר בן גביר מקבלת 9, ש”ס בראשות אריה דרעי 9, יהדות התורה בראשות יצחק גולדקנופף 8, חד”ש-תע”ל בראשות איימן עודה ואחמד טיבי 6, רע”ם בראשות מנסור עבאס 4 והציונות הדתית בראשות בצלאל סמוטריץ' 4. 

לפי הסקר בני גנץ חוזר להוביל על רה"מ בנימין נתניהו בהתאמה לראשות הממשלה, עם 40% תמיכה, לעומת 39% של ראש הממשלה. באותה שאלה, בנט גובר על נתניהו בפער של 14% - 49% תמיכה בבנט מול 35% בנתניהו.

נפתלי בנט סקר מנדטים הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}