י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024
מיטב הלהיטים

לוזי הורוביץ ויונתן בלוי מקפיצים: "חתונה דאנס"

אחרי שנים של הופעות באירועים ושמחות, החליט לוזי הורוביץ ללכת צעד אחד קדימה וליצור משהו בלתי נשכח: יחד עם הקלידן והמעבד יונתן בלוי נוצרה מחרוזת שמאגדת בתוכה את מיטב הלהיטים של עולם החתונות

לוזי הורוביץ ויונתן בלוי מקפיצים: "חתונה דאנס"
לוזי הורוביץ ויונתן בלוי - "חתונה דאנס" צילום: עטיפת הקליפ

לוזי הורוביץ, הזמר בעל הקול הייחודי והנשמה המוזיקלית, חיכה לרגע הזה זמן רב. אחרי שנים של הופעות באירועים ושמחות, הוא החליט לקחת את הכישרון שלו צעד אחד קדימה וליצור משהו בלתי נשכח.

המטרה הייתה ברורה: להביא את הקצב והשמחה של החתונות היהודיות אל קדמת הבמה, ולהפוך את השירים המוכרים לחוויית דאנס עוצמתית שלא משאירה אף אחד אדיש.

"חתונה דאנס": לוזי הורוביץ & יונתן בלוי צילום: באדיבות

כדי להגשים את החזון הזה, לוזי חבר אל יונתן בלוי, קלידן ומעבד מוזיקלי מהשורה הראשונה. יונתן, הידוע ביכולתו להפיח חיים חדשים בשירים בעזרת עיבודים חדשניים ומלאי אנרגיה, היה השותף המושלם לפרויקט. השניים בילו שעות ארוכות באולפן, כשהם שוקדים על שילוב בין המנגינות המסורתיות לבין ביטים קצביים ועיבודים מודרניים שמזמינים את הקהל לקום מהכיסאות ולרקוד. 

אז הגיע הרגע הגדול. הם שחררו את "חתונה דאנס" – מחרוזת שמאגדת בתוכה את מיטב הלהיטים של עולם החתונות, בעיבוד ייחודי ומלא חיים. הקליפ לווה בצילומים דינמיים, צבעוניים, שממחישים את האווירה השמחה והאנרגטית של המוזיקה. הכימיה בין לוזי ליונתן ניכרת בכל תו ותו, כאשר הקול החם של לוזי משתלב בצורה מושלמת עם הליווי העשיר של יונתן. תודה לבורא עולם שהביאנו עד כה.

קרדיטים

שירה: לוזי הורביץ
עיבוד ותיזמור מוזקאלי: יונתן בלוי
כלי נשיפה: נחמן צוקר
גיטרות: נחמן הלביץ
מיקס: חיים מוזס
בימוי עריכה וצבע: הרשי סגל
הפקת שירה: דויד טויב
אולפן: יונתן בלוי 

יונתן בלוי לוזי הורביץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}