י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024
הועברו למרכז ביטחון

המחבלים פחדו מפעולה צבאית - והסגירו את עצמם לרשות: "חששו מהרס המחנות"

לפי מקור פלסטיני, מחבלים המשתייכים לגדוד "בלאטה" בשכם מסגירים את עצמם לידי הרשות הפלסטינית - כדי למנוע תוכניות של ישראל לפעולה בעיר

המחבלים פחדו מפעולה צבאית - והסגירו את עצמם לרשות: "חששו מהרס המחנות"
חיילים במחנה בלאטה צילום: Nasser Ishtayeh/Flash90

מחבלי חמאס מגדוד "בלאטה" בשכם מסגירים את עצמם לרשות הפלסטינית כדי למנוע פלישת הכוחות הישראלים למחנה - כך עולה מדיווח Sky News Arabia.

מקור ביטחון פלסטיני ששוחח עם הערוץ הערבי הדגיש כי "הצעד בא כדי לחסום את הדרך לתוכניות של ישראל להרוס את המחנות ולתקוף את תושביהם". הוא הוסיף כי החמושים הועברו למרכז ביטחון פלסטיני כדי לשמור עליהם עד להסדרת מצבם הביטחוני.

במקביל, כוחות צה"ל ושב"כ השלימו היום (חמישי), מבצע לסיכול טרור במחנה פרעה בבקעה שערך כ-30 שעות במטרה לסכל טרור, לחשף תשתיות טרור ולחסל מחבלים חמושים במרחב המחנה.

במבצע השתתפו כוחות מחטיבת הבקעה והעמקים, לוחמי הנדסה קרבית, יחידת דובדבן, חטיבת צנחנים ושב"כ. כוחות צנחנים הגיעו באופן מוסק על ידי מסוקי חיל האוויר וכיתרו את המחנה.

ביממה האחרונה יצאו כוחות צה"ל ושב"כ למבצע נרחב בשומרון הכולל בין היתר את מחנה נור שמס ליד טולכרם, מחנה ג'נין ומחנה פרעה מצפון לשכם.

בתוך כך, לפני כשבועיים עידכן דובר צה"ל כי כלי טיס של חיל האוויר תקף וחיסל שני מחבלים שסיכנו את הכוחות שפעלו באזור שכם. לפי הפלסטינים, התקפה התרחשה במחנה הפליטים בלאטה.

שכם חמאס מלחמת חרבות ברזל צה"ל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}