י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024
טקס שנוי במחלוקת

ישי ריבו מגיב לסערה: "כשראיתי את התגובות חשכו עיני"

ישי ריבו התייחס לסערה סביב סירובו להשתתף בטקס הממלכתי לציון שנה לטבח: "לא שיערנו שיהיה מי שיפרש זאת כבגידה ושריפת אסמים. כשהשקר הופך לאמת מוחלטת זה מפחיד אותי ממש. אז הנה האמת"

ישי ריבו מגיב לסערה: "כשראיתי את התגובות חשכו עיני"
ישי ריבו צילום: Arie Leib Abrams/Flash90

הזמר ישי ריבו, התייחס היום (חמישי) לסערה שהתעוררה על רקע סירובו להשתתף בטקס הזיכרון הממלכתי לציון שנה לשבעה באוקטובר, אותו יחרימו רבים ממשפחות החטופים ותושבי העוטף ויקיימו טקס חלופי.

ברקע המתקפות שספג, ריבו הבהיר כי סירובו לא נובע מנקיטת עמדה פוליטית, אלא בשל התחייבות קודמת למשפחות. 

בפתח הדברים, ציין הזמר הפופולרי, כי הוא אינו חשוף לרשתות החברתיות: ,לפני כשנתיים לקחתי החלטה אישית להוריד הילוך מהרשתות החברתיות, כך שאין לי רשתות בנייד וגם לא במחשב בבית. יש לי סינון על האייפון שלי, אז גם אין לי גישה בקבוע לאתרי חדשות רכילות ושאר מרעין בישין. תודה לה'".

ריבו שיתף: "אמש כבר בתחילת הצהריים, התחלתי לקבל הודעות מכמה חברים שכתבו עלי כותרות כאלה ואחרות ושיש תגובות לא נעימות של אנשים וזה בלשון המעטה. ואז בערב בביקור אצל ההורים היקרים שלי, התחלתי לקבל הצפה של הודעות וצילומי מסך, והאמת? חשכו עיני. כשהשקר הופך לאמת מוחלטת זה מפחיד אותי ממש. אז הנה האמת".

"לפני כשבועיים", הסביר ריבו בפוסט שפרסם היום, "הרבה הרבה לפני שהסערה החלה או שמישהו בכלל עסק בזה בתקשורת והחל דיבור על טקס נוסף, קיבלנו פנייה ממארגני הטקס הממלכתי, לבדוק אפשרות של השתתפות.

לדבריו: "בשלב הזה כבר היינו מחויבים לכמה משפחות שפנו אלינו לפני חודשים רבים שנבוא להיות איתם ולהשתתף בזיכרון האישי והכואב שלהם.

"לאורך כל החודשים הקשים שכולנו עוברים, הבנתי והרגשתי שאין תחליף למפגשים האישיים, להסתכל בעיניים של אנשים מופלאים, אציליים, שאיבדו את היקר מכל ומזמן גמלה בליבי החלטה לעשות השתדלות ולהיענות כמה שרק אוכל לבקשות הרבות שמגיעות.

"זאת גם הייתה מראש הבחירה שלי ביום הכל כך קשה, לנסות לחבק כמה שיותר קרוב את האנשים וכאבם", סיפר הזמר. 

הוא הוסיף וציין כי הופתע מהביקורת הרבה שספג: "כשענינו כך להפקת הטקס, לא שיערנו שיהיה מי שיפרש זאת כבגידה ושריפת אסמים". לסיום כתב ריבו: "ואולי זו באמת הזדמנות לבקש מאיתנו - כולנו, להיות קצת יותר זהירים עם משפטי השדה שמתחוללים ברשתות בלי לשמוע את הצד השני, נראה לי שאם היה לי חשבון פעיל בימים אלו כנראה שזה גם היה פוגע לי בבריאות. אוהב אתכם".

ישי ריבו מירי רגב השבעה באוקטובר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}