י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
החזיקו סכין קפיצית

בני ברק: 3 חשודים ערכו מסע קניות עם כסף מזויף

שוטרי ופקחי יח' שיטור עירוני בני ברק עצרו 3 חשודים בחשד להחזקה ושימוש בשטרות מזויפים. החשודים יצאו למסע קניות בחנויות ברחבי העיר, באמצעות השטרות המזויפים. הם נעצרו לאחר מעקב ע"י מתנדבי 'השומרים'

בני ברק: 3 חשודים ערכו מסע קניות עם כסף מזויף
תפיסת החשודים צילום: דוברות השומרים ב"ב

במהלך השבוע האחרון התקבלו במוקד ארגון 'השומרים' מספר שיחות מבעלי עסקים ברחבי העיר על חשודים שרכשו מוצרים במאות ואלפי שקלים באמצעות שטרות מזויפים.

מתנדבי הארגון שניגשו לעסקים שנעקצו על מנת לאסוף תיעודים, הצליחו להוציא תיעוד פנים של החשודים בהפצת השטרות המזויפים ואלו הופצו בתפוצה פנימית של מתנדבי הארגון.

אמ"ש, סמוך לשעה 23:00 זיהה אחד המתנדבים במהלך סיור ברחבי העיר את שלושת החשודים בהפצת השטרות המזויפים. 

מתנדבים נוספים שהוזעקו למקום החלו במעקב אחר החשודים - כאשר בהמשך התפצלו החשודים למספר אזורים בעיר על מנת שלא לעורר חשד וכדי להפיץ את השטרות המזויפים בכמה אזורים במקביל.

לאחר מעקב של כמה צוותים אחר החשודים, הצליחו המתנדבים לתפוס במקביל את שלושת החשודים על חם בעת הפצת השטרות ועיכבו אותם עד להגעת כוחות המשטרה למקום.

החשודים, בגילאי 18-20, תושבי חולון ואשקלון נעצרו ע"י שוטרי הסיור של מרחב דן כשברשותם נמצאו כמות גדולה של שטרות מזויפים.

מהמשטרה נמסר כי שוטרי ופקחי יח' שיטור עירוני בני ברק הגיעו למקום ואיתרו שני חשודים. שוטר שהמשיך בסריקות איתר את החשוד הנוסף. במהלך בירור ובדיקת החשודים, השוטרים איתרו סכום כסף כולל על סך 10,084 ש"ח, כאשר השטרות חשודים כמזוייפים. בנוסף אותר על חשוד, סכין נשלפת.

השוטרים עצרו את שלושת החשודים (18, 21 נתיבות, 18 אשקלון) והם הובאו לחקירה בתחנת בני ברק- רמת גן שבסיומה שוחררו בתנאים מגבילים. החקירה נמשכת.

כסף מזוייף בני ברק השומרים בני ברק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}