י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024

בנק מרכנתיל מחזק קשרים עם קהילת חסידי חב"ד בישראל בכנס השנתי המרכזי

אליו למעלה מ-500 מובילי דעה ומשפיעים מרכזיים בקהילת חסידי חב"ד ועוד למעלה מ – 1,000 צופים בשידור ישיר בדיגיטל השתתפו בכנס

בנק מרכנתיל מחזק קשרים עם קהילת חסידי חב"ד בישראל בכנס השנתי המרכזי
מרכנתיל חב"ד צילום: יח"צ

בהיכל התרבות בלוד התקיים אירוע מרשים שסימן את חיבור העולמות בין עסקים לרוח. הכנס השנתי "מקושר בכל" ה – 13 של חסידי חב"ד ליובאוויטש בישראל להורות, חינוך וכלכלה, שנערך ע"י ארגון "התאחדות החסידים" בראשות המנכ"ל הרב שימעלה פיזם ובשיתוף עירית לוד בראשות מר יאיר רביבו, בחסות בנק מרכנתיל, משך אליו למעלה מ-500 מובילי דעה ומשפיעים מרכזיים בקהילת חסידי חב"ד ועוד למעלה מ – 1,000 צופים בשידור ישיר בדיגיטל.

האירוע היווה במה למפגש בין בכירי בנק מרכנתיל לבין ראשי משפחות, רבנים, מנהלי מוסדות ובתי חב"ד וקהילות מכל רחבי הארץ, האחראים על הנהגת הקהילה והמשפחות שיחיו בחיי השליחות של הרבי מליובאוויטש בישראל. נציגי הבנק אשר נכחו באירוע: מר שאול בביש מנהל אזור ת"א והמרכז, הר' חיים הולצברג מנהל מרכז עסקים למוסדות ועמותות, מר חיים וייס מנהל אגף מסחרי, וצוות נבחר של מנהלי סניפים ומחלקות.

הר' חיים הולצברג הדגיש את חשיבות המעורבות הקהילתית: "הקשר עם קהילת חסידי חב"ד הוא יותר מעסקי - זו שותפות ערכית. אנו רואים בחסידי חב"ד שותפים לדרך בבניית חברה חזקה ומאוחדת יותר. מעורבות הבנק באירוע זה משקפת את מחויבותו העמוקה לתמיכה בקהילות מגוונות בחברה הישראלית. היא מדגימה כיצד מוסד פיננסי מוביל יכול לשלב בין עשייה עסקית לבין מעורבות חברתית משמעותית, תוך יצירת ערך מוסף לכל הצדדים".

מנכ"ל הארגון מבקש לחדד כי החיבור בין הרוחניות לגשמיות מובנה בעצם מהותו, שהרי הנשמה והגוף ילכו יחדיו וזוהי מטרתו של הכנס הנקרא "מקושר בכל" - להעניק לא רק תובנות אלא גם כלים פרקטיים איך להיות חסיד ושליח שמשלב בתוך עולם החומר את ערכי הרוח בכוחו של המשלח נשיא הדור גואל ישראל".

הכנס, שנחשב לאירוע המרכזי של חסידי חב"ד בתחום חיי הקהילה והמשפחה, עסק השנה בנושאים בוערים כמו חיזוק הביטחון, החוסן הנפשי, והאחדות בקרב עם ישראל. זאת לצד דיונים מהותיים על התפתחות משפחות וקהילות של חב"ד, כמו גם רשת מוסדות החינוך הכוללת בתי ספר, ישיבות, סמינרים ומכללות ברחבי הארץ.

בנק מרכנתיל שמח להמשיך ולהעמיק את הקשר עם הקהילה החב"דית ולקדם שיתופי פעולה פורים יחד.

מרכנתיל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}