ט"ו אלול התשפ"ד
18.09.2024
"לא נוותר"

משפחות החטופים פרצו גדר ורצו לעזה: "ניכנס להוציא אתכם"

בני משפחות החטופים הגיעו לגבול עם עזה בשיירת המכוניות שיצאה אתמול מתל אביב, קראו ברמקולים לקרוביהם הנמקים בשבי ופרצו בריצה לעבר הרצועה בקריאות "אנחנו באים" ו"לא נפקיר אתכם בעזה"

משפחות החטופים פרצו גדר ורצו לעזה: "ניכנס להוציא אתכם"
משפחות החטופים בגבול עזה צילום: מטה משפחות החטופים

בני משפחות החטופים פרצו הבוקר (חמישי) גדר בעוטף עזה, רצו לכיוון הרצועה וקראו "את כולם עכשיו", "אנחנו באים" ו"לא נפקיר אתכם בעזה". במטה הבהירו כי משפחות החטופים נענו לכוחות הביטחון ועושות את דרכן חזרה לקיבוץ נירים.

קודם לכן קיימו המשפחות מחאה בסמוך לגבול וזעקו ברמקולים ליקיריהם הנמקים במנהרות החמאס כבר 328 ימים. 

"המשפחות בכאבן הרב פרצו את הגדר לעזה ורצו לכיוון רצועת עזה בזעקה להתקרב ליקיריהן הכי קרוב שאפשר", נמסר ממטה המשפחות. "המשפחות זועקות לסגור את העיסקה שתחזיר את יקיריהן - החיים לשיקום והחללים והנרצחים לקבורה בארצם".

בני המשפחות הגיעו הבוקר לעוטף לאחר שיצאו אתמול בשיירת מכוניות מתל אביב. 

רחל גולדברג-פולין, אמו של החטוף הירש, צעקה את שמו ברמקול שהוצבו מול הגדר: "זאת אימא. הירש, זה היום ה-328, אנחנו כולנו כאן, כל המשפחות של 107 חטופים שנשארו בשבי. הירש, אנחנו עובדים יום ולילה ואנחנו לעולם לא נפסיק. אני צריכה שתדע שאני מברכת אותך כל בוקר וכל שישי בערב, ואני מרימה את ידיי לעבר עזה ואני נותנת לך את הברכה, שאלוקים יברך אותך וישמור אותך". 

אביו, ג'ון, הוסיף: "הירש, זה אבא. אנחנו צריכים שתדע וכל 107 החטופים צריכים לדעת שלא רק המשפחות כאן היום, ולא רק 9 מיליון אנשים במדינה הזאת, אלא כל העולם. אנחנו לא נפסיק עד שכולכם תחזרו הביתה בקרוב".

אלי שתיוי קרא לבנו: "עידן! אתה שומע אותי? אנחנו פה כמו שהיינו לפני, לא נוותר. אנחנו לא נוותר עליכם. אנחנו ניכנס אליכם להוציא אתכם. אם הממשלה מתנה תנאי של פילדלפי אז אנחנו נוותר על פילדלפי וניכנס אליכם להוציא אתכם". 

אלה בן עמי קראה לאביה: "אוהד בן עמי, זאת אלה הבת שלך. אבא, כולנו כאן שרדנו. אני מניחה שאתה לא יודע אבל אנחנו שומרות על אמא, על אשתך רז. אנחנו שומרות עליה כל יום. היא חזרה משם וגם אתה תחזור אבא אנחנו לא מוותרים. אני מתגעגעת אליך".

יהודה, אביו של החטוף נמרוד כהן, פנה לבנו: "נמרוד, אבא מדבר אליך. אנחנו פה ליד גבול עזה להגיד לך שאנחנו ממשיכים להילחם עליך. אני לא אוותר עד שאתה תחזור הביתה. אמשיך לרוץ בכל מקום בעולם עד שנביא עסקה שתשחרר אותך ואת כל החטופים".

ירדן, אחותה של רומי גונן, קראה: "רומי, הלוואי ואת שומעת את זה. הלוואי, הלוואי ומישהו שומע אותנו. אני רוצה שתדעו כולכם וכולכן, עצרנו הכל ושום דבר לא מעניין חוץ מכם, שום דבר. אתם הדבר הכי חשוב בעולם כרגע. רומי שלי, זה לא מגיע לך, זה לא מגיע לאף אחד מכם. אני מקווה שהם חגגו לך קצת ביום הולדת. שהיה לך משהו הכי קטן להתנחם בו. שלא היית לבד, שאולי ראית מישהו מאיתנו בטלוויזיה או ברדיו. הלוואי, עשינו הכל כדי שזה יגיע אלייך".

החטופים הישראלים ברצועת עזה מלחמת חרבות ברזל רצועת עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}