ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
"כוחנו באחדותנו"

ח"כ משה סעדה נגד הטקס של רגב: "פניתי לרה"מ, הוא לא ענה לי"

ח"כ משה סעדה התייחס לסערת הטקס שהפיקה השרה רגב ויוחרם ע"י רבים מתושבי העוטף: "צריך טקס שמאחד את כולם והוא ממלכתי, ואפשר לנהל לצידו עוד טקס. פניתי לרה"מ ואמרתי לו תבין את גודל השעה. הוא לא ענה לי"

ח"כ משה סעדה נגד הטקס של רגב: "פניתי לרה"מ, הוא לא ענה לי"
ח"כ משה סעדה מהליכוד צילום: Erik Marmor/Flash90

ח"כ משה סעדה (הליכוד), מותח ביקורת על השרה מירי רגב בנושא הטקס הממלכתי לציון שבעה באוקטובר, אותו יחרימו רבים מתושבי העוטף, ואומר כי הוא ביקש מראש הממשלה להתערב, אך לא נענה. 

"מדינת ישראל באיום קיומי, כוחנו באחדותנו. ביקרתי חיילים ברצועה, ומה שהם נזקקים מאיתנו זה רק האחדות. צריך טקס שמאחד את כולם והוא ממלכתי, ואפשר לנהל לצידו עוד טקס", אמר הבוקר (חמישי) סעדה בראיון לרדיו 103.

לדבריו: "פניתי לרה"מ ואמרתי לו תבין את גודל השעה. כוחנו באחדותנו ואנחנו חייבים אחדות".

ניסים משעל: "והוא ענה לך?"

סעדה: "הוא לא ענה לי".

עוד אמר סעדה בראיון: "חשבתי שמלכתחילה שלא צריך טקס. נוריד את הדגל, נעלה לבתי העלמין ולא צריך טקס גדול. אנחנו בעיצומה של מלחמה, בדקות אלה ילדנו נלחמים בה. יחד החברה הישראלית תרכין ראש ותציין את הטקס, זה הדבר הכי נכון".

אמש פורסם כי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, התנער בשיחה סגורה מהתנהלות שרת התחבורה, מירי רגב, בנוגע לטקס הזיכרון הממלכתי ל-7 באוקטובר. "אין לי שליטה עליה", אמר ראש הממשלה, "אני חושב שהיא עושה טעות בכל הנושא הזה. אבל אין עם מי לדבר, היא עושה מה שהיא רוצה". כך פורסם בחדשות הערב ב'כאן 11'. 

מנגד, בלשכת ראש הממשלה מסרו כי "ראש הממשלה נתניהו לא אמר את הדברים שיוחסו לו על השרה רגב בעניין הטקס הממלכתי לציון אירועי השבעה באוקטובר. ראש הממשלה מעריך את עבודת השרה, שמזה עשור מובילה את הטקסים הממלכתיים".

משה סעדה מירי רגב בנימין נתניהו הליכוד השבעה באוקטובר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}