י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
האשים בחרם

חבר הקונגרס במכתב לחברות התעופה האמריקניות: תחזרו לטוס לישראל

חבר קונגרס מטעם המפלגה הדמוקרטית שיגר מכתב לחברות התעופה האמריקניות בו קרא להן לחדש את טיסותיהן לישראל: "יש לאסור על חברות התעופה להחרים את המדינה היהודית היחידה בעולם"

חבר הקונגרס במכתב לחברות התעופה האמריקניות: תחזרו לטוס לישראל
מטוס אמריקן אירליינס צילום: Pixabay

חבר הקונגרס הדמוקרטי ריצ'י טורס שיגר מכתב לחברות התעופה האמריקניות ובו קרא להן לחזור לטוס לישראל, כך דווח ב"ישראל היום". 

טורס כתב: "אני מודאג מהעצירת הטיסות בין ארה"ב לישראל. ההשעיה הייתה כל כך משמעותית וארוכה עד כדי כך שאל על, חברת תעופה ישראלית, הפכה לחברה היחידה המפעילה טיסות ישירות מארה״ב לישראל. חוסר התחרות הפך את הטיסות לישראל לפחות זמינות ופחות משתלמות, והעמיד את הלקוחות לחסדיו של מונופול דה פקטו שיכול בקלות לנקוב במחירים ללא עונש".

צילום מסךחבר הקונגרס האמריקני ריצ'י טורסצילום: צילום מסך

״יש לאסור על חברות התעופה להחרים את המדינה היהודית היחידה בעולם או כל אפלייה אחרת. דבר אחד הוא להשעות זמנית את הטיסות לישראל מסיבות ביטחוניות כפי שהוגדרו על ידי ה-FAA. אבל להשעות באופן חד צדדי את הנסיעות האוויריות עד אמצע 2025, כפי שעשתה אמריקן איירליינס, יש השפעה מעשית של חרם״, המשיך. 

עוד הוסיף חבר הקונגרס: "בהתחשב באורך השרירותי של ההשעייה, אפשר לתהות במחשבה שתנועת ה-BDS השתלטה על תעשיית התעופה האמריקנית מבלי שאף אחד ישים לב. לפי איזה היגיון ובאיזה יקום בטוח לאל על לנסוע לישראל אבל מסוכן מדי עבור אמריקן איירליינס, דלתא ויונייטד לעשות זאת?".

ריצ'י טורס ארצות הברית מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}