ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
תמו שידורינו

הטלטלות בערוץ 13 נמשכות: תכניתו של המגיש הבכיר תרד מהמסך

אחרי שהסתיימה הסערה סביב מינויה של מנכ"לית חברת החדשות של הערוץ, סערה נוספת בערוץ 13: תכניתו היומית של רביב דרוקר תרד מהמסך

הטלטלות בערוץ 13 נמשכות: תכניתו של המגיש הבכיר תרד מהמסך
רביב דרוקר נואם בכנס החירום צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

רשת 13 החליטה סופית להוריד מהמסך את "אזור מלחמה", תכניתו של המגיש הבכיר רביב דרוקר המשודרת מידי ערב בשעה 19:00. ב-10 באוקטובר יסתיימו שידורי התכנית. כך דיווח עידו דוד כהן ב'הארץ'. 

ההחלטה של רשת 13 מגיעה על אף שדרוקר מזנק לאחרונה ברייטינג ורושם נתונים מרשימים במיוחד, כשהוא עוקף באופן קבוע את הערוצים המתחרים - ערוץ 11 וערוץ 14 ומתקרב בצעדי ענק גם לקשת 12.

כבר ב–11 ביולי הודיעו בערוץ על ההורדה הצפויה של התוכנית, שמשודרת זה כמעט שנתיים, בלי לעדכן איזו תוכנית תעלה במקומה. ההודעה הפתיעה את דרוקר ועוררה ביקורת רבה בקרב עיתונאים, בין היתר על רקע העובדה שהגיעה כחודש לאחר מינויה של יוליה שמאלוב־ברקוביץ' למנכ"לית חברת החדשות של הערוץ. אולם מאז הגיע ועד העובדים לסיכום עם הנהלת החברה על הדחתה של יוליה שמאלוב ברקוביץ', בתום מאבק אגרסיבי שניהל הוועד בראשותו של הפרשן הכלכלי מתן חודורוב. 

בכנס החירום של ארגון העיתונאים נגד מינויה של שמאלוב־ברקוביץ' שנערך באולם צוותא בתל אביב שלושה ימים לאחר אותה הודעה, סיפר דרוקר: "בפגישה הראשונה שלי עם מנכ"ל הערוץ אמיליאנו קלמזוק הוא אמר שצריך 'לתקן' את התוכנית בשעה 19:00. תהיתי מה צריך, אבל הוא סתם, ולא פירש. לפני חודשיים נפגשנו על משהו אחר, והוא אמר, 'יש לי רעיון שיעלה את התוכנית ל–10% רייטינג, שאנחנו רחוקים מהמספר הזה'. עברו חודשיים עד שהוא הודיע לי שהוא מוריד את התוכנית, אז או שהוא נואש מהתוכנית להעלות את הרייטינג, או שהוא חושב שזו הדרך".

בתחילת אוגוסט, בזמן שברקוביץ' עוד כיהנה בתפקידה ובעיצומה של הסערה סביב מינויה, פורסם בגלובס כי ברשת 13 בוחנים את החלפת תוכנית התחקירים של רביב דרוקר "המקור", בפורמט תחקירים אחר. 

רביב דרוקר חדשות 13 רשת 13

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}