י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024
נותח ללא הרדמה

החטוף שחולץ סיפר: המחבלים פיזרו מטעני חבלה ונמלטו

פרחאן קאדי סיפר כי שוביו נמלטו מהמנהרה שבה הוחזק לאחר ששמעו את הקידוחים של הכלים ההנדסיים של צה"ל. המחבלים פיזרו במנהרה מטעני חבלה כדי למשוך את החיילים פנימה ואז לפוצץ את המנהרה על החיילים

החטוף שחולץ סיפר: המחבלים פיזרו מטעני חבלה ונמלטו
המפגש המרגש של פרחאן קאדי שחולץ משבי חמאס בעזה, עם בני משפחתו בבית החולים סורוקה בבאר שבע צילום: יוסי איפרגן / לע"מ

פרחאן קאדי שחולץ אתמול מהשבי בעזה סיפר כי לא ראה חטופים אחרים במשך התקופה שהיה במנהרה בשבי. "היו איתי שובים בחדר, לא דיברתי איתם, הייתי בחדר לבד ולא ראיתי גם שבויים אחרים", אמר.

בווינט דווח כי פרחאן אמר כי עשו לו ניתוח כדי להוציא קליע שהיה ברגלו. "הניתוח היה כמעט ללא חומרי הרדמה - וזה כאב מאוד. לאחר כחודשיים, המחבלים העבירו אותי למנהרה, שם הייתי לבד ורק עם מחבלים סביבי. לא ידעתי להבדיל בין יום ללילה".

לדבריו, המחבלים אפשרו לו להתפלל. "אתה יושב וקם, מתפלל וחוזר לישון", כך העביר את הזמן בשבי.  לפי דיווח בכאן חדשות, קאדי סיפר לגורמי הביטחון כי שוביו נמלטו מהמנהרה שבה הוחזק לפני כשבועיים לאחר ששמעו את הקידוחים של הכלים ההנדסיים של צה"ל. עוד סיפר כי לפני שנמלטו, המחבלים פיזרו במנהרה מטעני חבלה כדי למשוך את החיילים פנימה - ואז לפוצץ את התוואי התת-קרקעי.

היום פרחאן זכה לראות את אמו בת 90, לראשונה אחרי 327 ימים. קאדי, תושב הפזורה הבדואית בנגב, בן 52 ואב ל-11 ילדים, נחטף ב-7 באוקטובר מאזור קיבוץ מגן שבעוטף עזה, שם עבד כשומר בבית האריזה.

 

 

פרחאן קאדי חמאס עזה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}