ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
"זה נשמע לי נורא"

"לא רוצה שאבא יהיה רה"מ": בתו של סער עוררה סערה - ומיהרה להבהיר

בתו של ח"כ גדעון סער עוררה סערה כשהביעה זעזוע מהאפשרות שאביה יכהן ביום מן הימים כראש הממשלה, אולם מאוחר יותר הבהירה כי דבריה עוותו לחלוטין: "הוא אבא שלי, אני אוהבת אותו"

"לא רוצה שאבא יהיה רה"מ": בתו של סער עוררה סערה - ומיהרה להבהיר
גדעון סער צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

אלונה סער, בתו של ח"כ גדעון סער, מתייחסת הערב (רביעי) לסערה שגרמו דברים שאמרה בראיון לישראל היום, על כך שהיא חוששת מאוד מאפשרות שאביה יכהן כראש הממשלה.

סער הדגישה כי דבריה שובשו לחלוטין: "התייחסתי למה דעתי על להיות 'ביתו של ראש הממשלה'. ואמרתי את האמת, זה נשמע לי נורא. פירטתי גם למה, על כמה זה מפחיד אותי לחיות בצל גדול עוד יותר ממה שאני כבר", כתבה הבת. "אבל הפירוט ירד, הצחוק על שפתיי לא הוזכר ונותרה רק דקירה בלב".

סער, שאמרה בראיון כי לא הייתה מצביעה לאביה בבחירות, הוסיפה: "אין זה סוד שאני ואבא לא חולקים השקפת עולם. אבל - אנחנו כן חולקים אהבה גדולה ולא מתפשרת ולא ויתרנו זה על זו מעולם. הוא אבא שלי, אני אוהבת אותו. אתם לא חייבים לאהוב גם. אבל מחיאות הכפיים שלכם, למה שאתם מדמים כקרעים בינינו - מעידים רק על עצמכם. לא עלינו".

"אולי במקום לחפש את הסדקים בינינו, תנסו ללמוד מאיתנו על איך אפשר לחיות עם אדם שחושב אחרת ממך", סיימה בתו של חבר הכנסת והשר לשעבר. 

כאמור, מוקדם יותר אמרה סער בראיון לישראל היום: "אם היום היו בחירות אז כנראה לא הייתי מצביעה לו, כי אנחנו לא חושבים אותו דבר על מה שעל סדר היום. הדבר היחיד שסותר לי את זה הוא העובדה שהייתי רוצה לאחל לאבא שלי הגשמה עצמית והצלחה. בקשר הרגשי שלי עם אבא שלי, הייתי רוצה בשבילו שיגיע לירח ולכוכבים".

כשנאמר לה כי אביה מכוון להיות ראש ממשלה, והאם היא תומכת בכך, השיבה סער: "זה נשמע לי נורא, זה נשמע לי מזעזע, ואני ממש מקווה שזה לא יקרה לי".

גדעון סער אלונה סער הימין הממלכתי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}