י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
בשיחה סגורה

נתניהו נגד התנהלות השרה רגב: "אין לי שליטה עליה"

בשיחה סגורה אמר ראש הממשלה על שרת התחבורה: "אני לא מבין אותה, אין עם מי לדבר". עד כה לא התייחס נתניהו לנושא טקס 7 באוקטובר בפומבי

נתניהו נגד התנהלות השרה רגב: "אין לי שליטה עליה"
נתניהו במליאת הכנסת צילום: Chaim Goldberg/Flash90

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, התנער בשיחה סגורה מהתנהלות שרת התחבורה, מירי רגב, בנוגע לטקס הזיכרון הממלכתי ל-7 באוקטובר. "אין לי שליטה עליה", אמר ראש הממשלה, "אני חושב שהיא עושה טעות בכל הנושא הזה. אבל אין עם מי לדבר, היא עושה מה שהיא רוצה". כך פורסם היום (רביעי) בחדשות הערב ב'כאן 11'. 

עד לרגע זה נתניהו לא התייחס פומבית כלל לסערה סביב הטקס. הוא יזם את מינוי רגב לאחראית על הטקס אבל מעבר לכך, הוא לא הגיב לביקורת ולא השיב להצעת נשיא המדינה לקיים את הטקס בבית הנשיא. בסביבת נתניהו יש הסבורים שראש הממשלה צריך להתערב ולכל הפחות לשנות חלקים בטקס המתוכנן.

בלשכת ראש הממשלה מסרו כי "ראש הממשלה נתניהו לא אמר את הדברים שיוחסו לו על השרה רגב בעניין הטקס הממלכתי לציון אירועי השבעה באוקטובר. 

ראש הממשלה מעריך את עבודת השרה, שמזה עשור מובילה את הטקסים הממלכתיים".

השרה רגב הדפה בשבוע שעבר את קריאות המחאה מצד כמה קיבוצים בעוטף עזה בנוגע לטקס: "מתעלמת מהרעשים ואמשיך להוביל את הטקס ברגישות, כובד ראש וכבוד לאלו שכועסים ומבקרים". על רקע הסערה הציבורית בעניין, חברי הכנסת צבי סוכות מהציונות הדתית ומשה סעדה ודן אילוז מהליכוד קראו היום להגיע לפשרה.

לטענת רגב, "המבקרים הם כמעט מאותן קבוצות של אנשים. ראינו את זה ברפורמה ובהפגנות. הם יעשו הכול כדי להשחיר ולהפיל את הממשלה". על הכוונה של משפחות חטופים ונרצחים לקיים טקס נפרד, אמרה רגב: "יש אופציה שאחרים יעשו טקסים אלטרנטיביים, כמו שיש מי שעושים טקסים ישראליים-פלסטיניים ביום הזיכרון".

 

בנימין נתניהו מירי רגב טבח ה-7 באוקטובר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}