י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024
שמו אסור לפרסום

כך אותרה גופת החייל החטוף, מחבל מסר מידע מדויק

מחבל שנעצר ידע להצביע במדויק על מקום קבורתו של החלל. לבקשת המשפחה שמו לא מותר בפרסום. לאחר קבלת המידע הוחלט להיכנס לאזור בדרום הרצועה כדי להשיב את גופת החלל

כך אותרה גופת החייל החטוף, מחבל מסר מידע מדויק
פעילות הכוחות במרכז הרצועה צילום: דובר צה"ל

צה"ל התיר הערב (רביעי) לפרסם כי במבצע לילי של צה"ל, השב"כ והמשטרה, חולצה גופתו של חייל צה"ל שנפל ב-7 באוקטובר ונחטף לרצועת עזה בידי חמאס. "במבצע משותף של צה"ל והשב"כ חילצו כוחות צה"ל את חלל צה"ל שנחטף ב-7 באוקטובר, מרצועת עזה למדינת ישראל" נמסר.

ב'חדשות 12' דווח, כי המבצע התקיים במהלך הלילה אחרון בדרום הרצועה. הפעולה לפנות בוקר התאפשרה בעקבות מעצר של מחבל שבוצע בימים האחרונים. המחבל ידע להצביע במדויק על מקום קבורתו של החלל, ולאחר קבלת המידע הוחלט להיכנס לאזור בדרום הרצועה כדי להשיב את גופת החלל.

מצה"ל נמסר כי הלוחם נפל בקרב במהלך מתקפת הטרור ב-7 באוקטובר, והוא נחטף לעזה. הודעה נמסרה למשפחתו: "לבקשת המשפחה שמו לא מותר בפרסום. אנו משתתפים בצער המשפחה ונמשיך ללוותה". נמסר.

מטה המשפחות להחזרת החטופים הגיב: "גופתו של חלל צה"ל שנרצח ב-7.10, הוחזרה למנוחת עולם ולקבורה בישראל במבצע צבאי, לאחר כמעט 11 חודשים. חילוץ גופתו של החלל הוא מהלך צבאי חשוב ונחרץ שמאפשר למשפחתו סגירת מעגל".

"חובתה של מדינת ישראל להשיב את כל הנרצחים והחללים לקבורה בכבוד, ואת כל החטופים החיים לשיקום".
 

מלחמת חרבות ברזל חמאס חלל צה"ל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}