י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
ברקע העימות עם היועמ"שית

סערת הקצין מאיר סוויסה: בית המשפט דחה בקשה לעכב את הקידום

בעתירה נטען כי לאור הודעת השר בן גביר כי איננו מקבל את החלטת היועמ"שית, יש צורך במתן צו מניעה מיידי שימנע את כניסתו של סוויסה לתפקיד

סערת הקצין מאיר סוויסה: בית המשפט דחה בקשה לעכב את הקידום
בן גביר בטקס הענקת הדרגה לסוויסה צילום: דוברות השר

בית המשפט המחוזי בירושלים דחה היום (רביעי) בקשה של התנועה לטוהר המידות ועותרים נוספים, להוציא צו ארעי שיעכב את קידומו של רפ״ק מאיר סוויסה לדרגת סגן ניצב ומפקד תחנת תל אביב - דרום.

בעתירה נטען כי לאור הודעת השר בן גביר כי איננו מקבל את החלטת היועמ"שית כי המינוי לא יצא אל הפועל, יש צורך במתן צו מניעה זמני מיידי שימנע את כניסתו של סוויסה לתפקיד.

לפני זמן קצר ניתנה החלטת השופט אלעזר נחלון מבית המשפט המחוזי בירושלים, לפיה הבקשה נדחית, ואין מקום למתן צו מניעה במעמד צד אחד.

השופט קבע כי הצדדים יגיבו לבקשה לצו ביניים עד לתאריך 2.9. כאמור, בשלב זה, לא ניתן צו נגד מינוי סגן ניצב סוויסה לתפקידו.

אתמול הבהיר מפכ"ל המשטרה' רנ"צ דני לוי, שנכנס רק השבוע לתפקידו, כי הוא "מחוייב לציית ולפעול על פי החוק והדבר אינו משתמע לשתי פנים". זאת, ברקע סערת קידום הקצין מאיר סוויסה, אותו מנסה היועצת המשפטית לממשלה לבלום. המפכ"ל צפוי לקיים דיון בסוגייתו של הקצין.

"הצגת סוגייתו של קצין המשטרה, מאיר סויסה, בצורה מניפולטיבית על ידי מספר כתבים, חוטאת לאמת ובעיקר מביאה לציבור מידע שגוי", נמסר בהודעה מטעמו של המפכ"ל. "יובהר כי דברים שיוחסו למפכ"ל, במספר כלי תקשורת, אינם נכונים בלשון המעטה".

מאיר סוויסה בית המשפט איתמר בן גביר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}