י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
'הכנה לשבת'

הפלייליסט ש"התבשל" לאחר הסימפוזיון בישיבה | צפו

הפלייליסט שמציגים מנדי גולדברג, יוסי רוזנפלד ויואלי דוידוביץ - "הכנה לשבת" - הוא יותר מאשר אוסף של שירים, הוא יצירה שממלאת את הלב ומכינה אותנו לשבת בצורה חדשה ומרעננת

הפלייליסט ש"התבשל" לאחר הסימפוזיון בישיבה | צפו
מנדי גולדברג, יוסי רוזנפלד ויואלי דוידוביץ - "הכנה לשבת" צילום: זעירא

היה זה באחד הלילות, לאחר סימפוזיון מרתק בישיבת אורייתא שבו השתתפו מנדי גולדברג ויואלי דוידוביץ' - למפיק מוישי רוזנברג עלה רעיון לערוך קומזיץ הכנה לשבת.

"הכנה לשבת" צילום: נתי אלבר

עם הרעיון פנה לזמר המוכשר יואלי דוידוביץ כדי שיבצע אותו יחד עם הקלידן המוכשר יוסי רוזנפלד. לאחר מחשבה, הגיע יואלי עם קונספט יצירתי והמליץ להם על ידידו הכוכב המוזיקלי מנדי גולדברג, שרק לאחרונה עשה הסבה לקריירת שירה, והפרויקטים המוזיקלים שבהם השתתף זכו למאות ואלפי תגובות.

באווירה קסומה, עם התלהבות ושיחות נרגשות, נולד הרעיון להפיק פלייליסט מיוחד שיכין את המאזין לשבת קודש. לאחר שעות רבות של מחשבה מעמיקה ודיונים מרתקים, הוחלט על ידי מנדי גולדברג ומוישי רוזנברג לבנות את הפלייליסט.

יואלי דוידוביץ' הצטרף לשיתוף פעולה והביא את קסם השירה שלו לפרויקט. הפלייליסט שנוצר הוא יותר מאשר אוסף של שירים – הוא יצירה שממלאת את הלב ומכינה אותנו לשבת בצורה חדשה ומרעננת. כל שיר נבחר בקפידה, וכל מילה נושאת את רוח השבת, מבטיחה רוגע ושמחה.

 

מנדי גולדברג יואלי דוידוביץ שבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}