י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
"יהיו כמה פיינשמקרים"

פרוש: "לפטר היועמ"שית? תגיד שיש מניעה"; אייכלר: "נתניהו נבהל"

השר פרוש וח"כ אייכלר השתתפו בפאנל פוליטי, והאשימו את מערכת המשפט במשבר הגיוס-מעונות: "העובדה שבג"ץ יכול לבוא ולהגיד 'אני פוסל חוקים' זה דבר בלתי חוקי בעליל, שסמרטוט אדום מתנוסס עליו". הציטוטים המלאים בפנים

פרוש: "לפטר היועמ"שית? תגיד שיש מניעה"; אייכלר: "נתניהו נבהל"
השר פרוש וחה"כ אייכלר בפאנל הפוליטי צילום: באדיבות המצלם

השר מאיר פרוש וח"כ ישראל אייכלר השתתפו השבוע בסימפוזיון בעיר אשדוד, בהנחיית איש התקשורת מאיר ברגר, במסגרת פעילות עירונית שאורגנה על ידי ארגון 'מעגלים' של סיעת אשדוד התורנית.

בציטוטים בלעדיים שהגיעו לידי 'בחדרי חרדים' מתוך האירוע, השניים נשמעו בהתייחסויות חריגות יחסית בכל הנוגע לנושאים הבוערים לציבור החרדי במערכת הפוליטית.

פרוש נשאל על רקע סערת המעונות והגזירות הנוספות הנוחתות על הציבור החרדי מצידה של היועמ"שית, למה לא לדרוש את פיטוריה: "נגיד שהחלטת בממשלה שאתה מפטר, אז מה? היא תגיד שיש מניעה משפטית", השיב והוסיף: "אתה לא יכול לעשות שום דבר".

"אם תהיה הצעה לפטרה לכאורה יהיה פה אחד, מבלי להזכיר פה שמות אולי יהיו כמה פיינשמקרים, שאולי רוצים להיות שופטים בעתיד, אבל יהיה רוב גדול לפטר את היועצת המשפטית לממשלה. אבל מה יהיה בסוף? היא תגיד שיש מניעה משפטית", דברי פרוש בנושא.

אייכלר האשים את ראש הממשלה נתניהו בכישלון רב השנים בקידום שינוי במערכת המשפט: "הוא נבהל. אם הוא היה הולך עד הסוף, עושה את כל החוקים, בג"ץ היה פוסל את זה, הוא היה אומר אני לא שואל אתכם, הכנסת הנבחרת החליטה את החוקים האלו ולא שואלים את בג"ץ. העובדה שבג"ץ יכול לבוא ולהגיד 'אני פוסל חוקים' זה דבר בלתי חוקי בעליל, שסמרטוט אדום מתנוסס עליו".

מאיר פרוש מאיר ברגר ישראל אייכלר גלי בהרב מיארה בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}