ט"ו אלול התשפ"ד
18.09.2024
יהללך זר

הפרשן האמירתי שיבח את ישראל: "אפרטהייד? יהודים חילצו מוסלמי"

הפרשן אמג'ד טאהא מאיחוד האמירויות ניסה להסביר לעוקביו את המציאות האמיתית בישראל: "ישראל שלחה חיילים יהודים כדי לחלץ בדואי-ערבי-מוסלמי ולאחד אותו עם ילדיו. אם אתם חיים בניו יורק, בפריז או לונדון, אתם עלולים להתבלבל"

הפרשן האמירתי שיבח את ישראל: "אפרטהייד? יהודים חילצו מוסלמי"
המפגש המרגש של פרחאן קאדי שחולץ היום משבי חמאס בעזה, עם בני משפחתו בבית החולים סורוקה בבאר שבע צילום: יוסי איפרגן / לע"מ

הפרשן הערבי אמג'ד טאהא מאיחוד האמירויות, שיבח את ישראל, על שחרורו של פרחאן קאדי, בן 52 מרהט, שנחטף בידי ארגון הטרור חמאס ב-7 באוקטובר. אתמול כזכור הוא חולץ בידי לוחמי צה"ל מיחידת שייטת 13, חטיבה 401, יהל"ם ולוחמי שב"כ תחת פיקוד אוגדה 162.

"זה הזמן של כולם לחגוג. ברכות לישראל ולאנושות", כתב הפרשן הערבי בפוסט האמיץ ולעג לאנטישמים ושונאי ישראל בעולם, תוך שהוא משתף את תמונתו של החטוף בבית החולים, לצד רופאו: "התמונה הזאת מדגימה באופן עוצמתי את המציאות - מדינת 'האפרטהייד' היהודית, שבה רופא יהודי מטפל בערבי מוסלמי שהוחזק בשבי על ידי הטרוריסטים של חמאס-דאעש בעזה".

טהא הוסיף והדגיש לעוקביו: "ישראל שלחה חיילים יהודים כדי לחלץ בדואי-ערבי-מוסלמי ולאחד אותו עם ילדיו". לדברי הפרשן: "אם אתם חיים בניו יורק, בפריז או לונדון, אתם עלולים להתבלבל בגלל שכלי התקשורת שלכם לא יראו את המציאות הזאת במזרח התיכון".

אמג'ד טאהא פרחאן אלקאדי החטופים הישראלים ברצועת עזה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}