ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
"בית של חום ואהבה"

ייהרס ביתה של פסי כהן שנרצחה בבארי יחד עם 12 בני ערובה הי"ד

בשבעה באוקטובר התבצרו מחבלים בבית והחזיקו בבני ערובה, עד שתא"ל ברק חירם הורה לירות פגזים על הבית. שרון כלתה שיתפה: "מבנה שהיה לי כבית והיה לנכדים מקום של אהבה, חום וביטחון. חיים שלמים שנגדעו ואינם. אוהבים ומתגעגעים בכל יום"

ייהרס ביתה של פסי כהן שנרצחה בבארי יחד עם 12 בני ערובה הי"ד
הריסות המבנים בקיבוץ בארי צילום: טלאור כראדי

היום (רביעי) ייהרס ביתה של פסי כהן ע"ה בקיבוץ בארי, בו נרצחו היא ו-12 אנשים נוספים. בשבעה באוקטובר התבצרו מחבלים בבית והחזיקו בבני ערובה, עד שתא"ל ברק חירם הורה לירות פגזים על הבית. תחקיר צה"ל שבדק את האירוע ניקה את חירם מהטענות נגדו וטען כי בני הערובה נרצחו קודם לכן.

"בעוד כמה שעות הבית של פסי ייהרס. כל כך הרבה יש לומר, כל כך הרבה זיכרונות טובים", אמרה שרון כהן, כלתה של פסי לווינט. "זיכרונות של חום, של אהבה, של בית של חיים שלמים שנגדעו ואינם. התקופה הזו מאתגרת כל נים וכל נשמה. מצד אחד, אורזים חיים של שנה במלון. מצד שני, הורסים חיים של שנים, של מבנה של בית שהיה לי כבית והיה לנכדים מקום של אהבה, חום וביטחון".

היא הוסיפה: "מצד שלישי, עוברים לבית שכרגע הוא בעיקר רק חול וצריך את הזמן ליצוק בו חיים, משמעות, חום ואהבה, וכל מה שהיה בבית של פסי. היום עברנו על סרטונים לקראת יום השנה ואני עדיין לא מאמינה שהם אינם. אני עדיין לא מאמינה שלא כולם חזרו הביתה. אם יש טיפה של אמונה שנותרה, הלוואי וישובו כולם הביתה, מי לקבורה ראויה ומי לשיקום שלו, וגם לשיקום שלנו. ככה אני בוחרת לזכור אותך פסי. אותך, את חנה, זיזי וטל. אוהבים ומתגעגעים בכל יום".

פסי כהן השבעה באוקטובר קיבוץ בארי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}