י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024
תומכת טרור

טענה כי "ישראל מבצעת ניסויים בנשק על פלסטינים" ופרשה מהאוניברסיטה

המרצה שהאשימה את ישראל ברצח עם פרשה מהאוניברסיטה העברית. פרופסור נדירה שלהוב-קיבורקיאן אמרה כי "ישראל היא מכונת השמדה" ו"הציונות היא פלילית" בעולם טענה כי "ישראל מבצעת ניסויים בנשק על פלסטינים"

טענה כי "ישראל מבצעת ניסויים בנשק על פלסטינים" ופרשה מהאוניברסיטה
האוניברסיטה העברית צילום: Mendy Hechtman/Flash90

פרופסור נדירה שלהוב-קיבורקיאן, המרצה מהאוניברסיטה העברית שהאשימה את ישראל ברצח עם ונעצרה ונחקרה, פרשה מהאוניברסיטה ולא תעבוד בה החל משנת הלימודים הבאה, כך דווח בכאן חדשות, היא טענה כי "ישראל היא מכונת השמדה" שאסור להאמין לשקרים שלה. המרצה מהאוניברסיטה העברית האשימה את ישראל ברצח עם בעזה והכחישה את זוועות חמאס בטבח 7 באוקטובר.

באוקטובר, אחרי טבח חמאס, האוניברסיטה קראה לשלהוב-קיבורקיאן, חברת סגל ומרצה בכירה, מומחית לקרימינולוגיה ולעבודה סוציאלית, לשקול לעזוב את משרתה אחרי שטענה ברשת שישראל מבצעת פשעי מלחמה. עם זאת, האוניברסיטה הסתפקה בהשעיה ולא בפיטורים.

נשיא האוניברסיטה העברית בירושלים, פרופסור אשר כהן, הסביר בריאיון לכאן רשת ב לאחר המהומה שפרצה בעקבות דבריה מדוע לא פיטר אותה. "צריך לפעמים לעצור את הנשימה, לתת לקיצוניים להגיד את דעתם ולהמשיך הלאה, אלא אם כן זה מסכן את המדינה", אמר ביוני בתוכנית "בחצי היום".

בהרצאה שהיא נתנה ב-2019 באמסטרדם וכן בהרצאה שנתנה באוניברסיטת קולומביה בארצות הברית, היא אמרה כי "ישראל מבצעת ניסויים בנשק על פלסטינים". ב-19 באפריל בית משפט השלום בירושלים שחרר את שלהוב-קיבורקיאן לביתה, אחרי שנעצרה בחשד להסתה לטרור בשל התבטאויותיה.

האוניברסיטה העברית נדירה שלהוב-קיבורקיאן חמאס מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}