י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
ידיד היהודים

שוב טביעה בנהר דלוואר; סנאטור מנע ניתוח של ר' מרדכי בוהם ז"ל

הטרגדיה מכה שוב באותו מקום: ר' מרדכי בוהם בן 49, נפטר אתמול לאחר שטבע בעת חופשה בפוקונוס באזור פנסילבניה. ארגונים חרדיים רבים פעלו מיד לאחר הטרגדיה כדי לוודא את כבוד המת. הסנאטור ג'ון פטרמן מפנסילבניה, היה מעורב במניעת נתיחת הגופה

שוב טביעה בנהר דלוואר; סנאטור מנע ניתוח של ר' מרדכי בוהם ז"ל
ר' מרדכי בוהם ז"ל צילום: 5townscentral.com

ברוך דיין האמת: קהילת וודמיר בניו יורק באבל ובהלם עם היוודע פטירתו הטראגית של מרדכי בוהם בן ה-49, שנפטר אתמול לאחר שטבע בעת חופשה בפוקונוס באזור פנסילבניה.

ר' מרדכי ז"ל, מקהילת ,בית אפרים יצחק' מבאי בית הכנסת של הרב רלב"ג בוודמיר, נפש באיסט סטרודסבורג, פנסילבניה, הוא טבע בנהר דלאוור שנשפך גם לניו יורק. אורכו של נהר הדלאוור הוא 454 קילומטרים.

ארגונים חרדיים רבים פעלו מיד לאחר הטרגדיה כדי לוודא את כבוד המת. ארגון אחיעזר, בראשות הרב ברוך בער בנדר, לצד הרב שלומי פלדמן מארגון 'חסד של אמת' עבדו עם גורמים שונים המעורבים באירוע כדי לסייע למשפחה.

מוטי הרשקופ, עקאן מקומי בקינגסטון, הרשות הפלסטינית, צ'פלין משטרת הפארקים בארה"ב מאטיס מלניק, 'מתעסקים' ואגודת ישראל של אמריקה לקחו חלק בטיפול מול הרשויות.

אתר Yeshiva world news מדווח כי הסנאטור ג'ון פטרמן מפנסילבניה, ידיד גדול של היהודים בארה"ב וברחבי העולם, היה מעורב במניעת קיום נתיחת הגופה.

הטרגדיה הזו התרחשה יממה אחר טביעה נוספת באותו מקום בנהר דלאוור, כאשר הרב ברוך בער זימבה ז"ל, טבע לאחר שהציל את ילדו מטביעה כשגל גדול הופיע לפתע והטביע את האבא לשבעה ילדים.

נהר דלוואר ניו יורק ג'ון פטרמן הרב ברוך בער זימבה מרדכי בוהם ז"ל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}