י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024
הרגיז את האנטישמים

תלונה נגד הרב הראשי של צרפת, שאמר "נשמח אם ישראל תסיים את העבודה"

תלונה הוגשה נגד הרב הראשי של צרפת לאחר שאמר "על הכוחות הישראליים לסיים את העבודה" בעזה". הרב אמר בשידור חי בראיון לתקשורת הצרפתית: "אין לי שום סיבה להתבייש במה שישראל עושה ואת האופן שבו היא מנהלת את הלחימה"

תלונה נגד הרב הראשי של צרפת, שאמר "נשמח אם ישראל תסיים את העבודה"
פעילות הכוחות ברצועה צילום: דובר צה"ל

הרב הראשי של צרפת הכעיס רבים בצרפת לאחר שאמר כי "הצבא הישראלי צריך לסיים את העבודה בעזה". הרב חיים קורסיה, (60), עורר זעם בקרב אויבי ישראל לאחר שהביע תמיכה גלויה בפעולות ישראל נגד חמאס בעזה.

הוא אמר בשידור חי בראיון לתקשורת הצרפתית: "אין לי שום סיבה להתבייש במה שישראל עושה ואת האופן שבו היא מנהלת את הלחימה" וכי "אני מרגיש בנוח עם מדיניות שמורכבת מהגנה על אזרחיה".

הרב קורסיה הוסיף: "כולם ישמחו מאוד אם ישראל תסיים את העבודה, ונוכל סוף סוף לבנות שלום במזרח התיכון בלי אנשים שרוצים רק דבר אחד כל הזמן - השמדת ישראל".

אתמול חבר הפרלמנט הצרפתי איימרי קארון שלא אהב את הדברים, אמר כי הוא פנה לתובעים בפריז על דברים שלטענתו הן "תמיכה בפשעי מלחמה". בצרפת ניתן להעניש על עבירה זו עד חמש שנות מאסר וקנס שווה ערך ל-40,000 פאונד, כך דיווח ה'דיילי מייל'.

חבר הפרלמנט קארון אמר: "יצרתי קשר עם התובע הכללי של פריז כדי לדווח על דברי הרב הראשי של צרפת שתומך בפומבי בפשעי מלחמה בעזה". התביעה מסרה שהם בוחנים את הראיות.

הרב קורסיה אמר את הדברים לערוץ החדשות BFM, כי כל הפלסטינים הם קורבנות של "פעולת מלחמה שבאחריות חמאס שמסרב לכל ההצעות להפסקת הלחימה".

כשנשאל אם הוא מודאג "מהאכזריות של ההתקפות הישראליות על עזה", הוא ענה: "אני אף פעם לא מרגיש לא בנוח עם מדיניות שמורכבת מהגנה על אזרחים".

צרפת הרב חיים קורסיה אנטישמיות מלחמת חרבות ברזל חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}