ט"ו אלול התשפ"ד
18.09.2024
ביקורת מבית

מגיש ערוץ 14 הפתיע וקרא לראש הממשלה: "לך לעסקה"

גולדן דרש מראש הממשלה לשחרר את החטופים: "כולם, מחציתם, בודדים מהם. את מי שניתן לחלץ כעת בעסקה - מוכרחים לחלץ. נתניהו, לך לעסקה הזאת. למרות שהיא רעה"

מגיש ערוץ 14 הפתיע וקרא לראש הממשלה: "לך לעסקה"
שי גולדן צילום: מתוך שידורי ערוץ 14

איש התקשורת שי גולדן, מגיש תכנית הבוקר בערוץ 14 המזוהה עם ראש הממשלה נתניהו, נאם היום (שלישי) בערב השבועי למען החזרת החטופים והפתיע כשקרא לראש הממשלה לחתום על עסקה לשחרורם.

"כן, ספגנו מכה איומה, כואבת. היסטורית - בלתי נתפשת ממש - בשבעה באוקטובר", אמר גולדן בנאומו. "ויהיה עלינו לתקן את מה שקולקל כאן בהפקרות ורשלנות וטפשות ויוהרה שכזאת. והתיקון מוכרח להתחיל, וייתאפשר, רק, ואך ורק, כאשר ישובו החטופים. כי מחיר הישארותם שם, יהיה ההישג הצבאי שמנגד אשר יהיה, יהיה מחיר שהחברה הישראלית לא תוכל לעמוד בו. לא נוכל להשתקם כעם, כחברה, כמדינה, כיהודים, אם החטופים לא ישובו. ואת מה שקלקלנו יהיה עלינו לתקן, והדרך לתיקון עוברת דרך תחנה אחת קודם לכל - השבת החטופים".

גולדן דרש מראש הממשלה לשחרר את החטופים: "כולם, מחציתם, בודדים מהם. את מי שניתן לחלץ כעת בעסקה - מוכרחים לחלץ. אחרת לא נצליח לעולם להיחלץ מהשבי בו כולנו שוהים; ממרתפי הגיהינום בהם כולנו נגמרים לאט לאט מאז השבעה באוקטובר".

הוא המשיך וקרא מפורשות: "נתניהו, לך לעסקה הזאת. למרות שהיא רעה. למרות שהיא בעייתית. כי האלטרנטיבה גרועה בהרבה. גרועה בהרבה מנסיגה מציר פילדלפי. גרועה בהרבה משחרור מחבלים. האלטרנטיבה היא התפרקותה של ישראל. וזה מחיר שאני מקווה שמוסכם על כולם שלא נוכל לשלם, ואסור לנו לשלם לעולם".

יש לציין כי לא מדובר בפעם הראשונה שבה מפתיע המגיש ומותח ביקורת על ראש הממשלה, דבר שנחשב לנדיר במיוחד בערוץ.

בחודש אפריל קרא גולדן לראש הממשלה לקבוע מועד לבחירות ולמצוא לו מחליף. "ברגע האמת של חייו, שהוא גם אחד מרגעי האמת של כולנו כאן כאומה וכמדינה - הוא כשל. ובגדול. קבע מועד מוסכם לבחירות על כל חלקי הבית והכנסת, ואז תיתן לימין הישראלי למצוא לך מחליף", כתב בפוסט שהעלה לחשבון הפייסבוק שלו.

שי גולדן ערוץ 14 ראש הממשלה בנימין נתניהו החטופים הישראלים ברצועת עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}