י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024
שבי אכזרי במיוחד

פרטים חדשים: קאדי ביקש לאכול "כנאפה". איבד לפחות 20 קילוגרמים

החטוף פרחאן קאדי שחולץ משבי חמאס בעזה הוחזק לבד בתקופה שקדמה לחילוצו. הוא סיפר על תקופת השבי שהיתה אכזרית מאד. חלק ניכר מהזמן הוא בילה שם בחושך, רק עם שומריו. פרחאן אמר: "נמאס לי, שמונה חודשים עברו כמו 80 שנה. מה שראיתי אף אחד לא ראה חוץ מהחטופים"

פרטים חדשים: קאדי ביקש לאכול "כנאפה". איבד לפחות 20 קילוגרמים
חילוץ פרחאן אל-קאדי צילום: דובר צה"ל

פרטים חדשים על חילוץ פרחאן אל-קאדי בן 52 משבי חמאס. הפעולה לחילוצו של החטוף פרחאן הייתה איטית ומבוקרת, בין היתר עקב חשש למטענים. בתקופה האחרונה לפני חילוצו קאדי שהה לבדו לרוב, בעיקר עם חוטפיו עד שנטשו אותו, כך דווח ב-Ynet. עוד דווח, כי בחודשים קודמים הוא שהה לצד קבוצות של חטופים נוספים.

החילוץ מבטן המסוק צילום: דובר צה"ל

עטא אבו מדיגם, ראש העיר רהט לשעבר, ביקר את קאדי בבית החולים, ואמר כי "הוא סיפר על שבי אכזרי מאוד, כמעט לא ראה שמש שמונה חודשים. פרחאן סיפר על צווי הריסה שיש לביתו, ושהוא רוצה לשוב לחיק המשפחה עם צווים קרועים".

פרחאן אמר: "נמאס לי, שמונה חודשים עברו כמו 80 שנה. מה שראיתי אף אחד לא ראה חוץ מהחטופים".

קאדי, שנפגש עם בני משפחתו בבית החולים סורוקה לאחר החילוץ, ביקש מבנו שייסע להביא לו כנאפה. הבן נסע לשגב שלום וחזר עם הכנפה. פאיז סאנע, בן דודו של פרחאן קאדי, אמר ל"ניו יורק טיימס" כי הוא הזדעזע מכמות המשקל שאיבד פרחאן בשבי. "הוא יצא אחרת, איבד לפחות 20 קילוגרמים", אמר. לדבריו, פרחאן לא סיפק הרבה מידע על השהות במנהרות, אלא רק על כך שחלק ניכר מהזמן הוא בילה שם בחושך, רק עם שומריו.

פראחן קאדי מלחמת חרבות ברזל חמאס מנהרות החמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}