י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
בתקופת הקורונה

צוקרברג: "ממשל ביידן לחץ עלינו להסיר פוסטים"

במכתב לוועדת המשפט של בית הנבחרים האמריקני חשף מארק צוקרברג, מנכ"ל ומייסד מטא, כי ממשל ביידן לחץ עליו בתקופת הקורונה להסיר פוסטים מסוימים: "הם הביעו תסכול גדול כשסירבנו לדרישותיהם"

צוקרברג: "ממשל ביידן לחץ עלינו להסיר פוסטים"
מארק צוקרברג צילום: משה מילנר / לע"מ

מארק צוקרברג, מנכ"ל ומייסד מטא, הביע חרטה על כך שנכנע ללחץ של ממשל ביידן לצנזר תוכן בתקופת הקורונה, ואמר במכתב ששיגר לקונגרס שהצנזורה הייתה "שגויה".

צוקרברג העביר את המכתב לוועדת המשפט של בית הנבחרים האמריקני בתגובה לחקירתה על ניהול תוכן בפלטפורמות מקוונות. צוקרברג פירט כיצד בכירי הממשל פעלו לצנזר פוסטים מסוימים על הקורונה, כולל כאלו הכוללים הומור וסאטירה, ו"הביעו הרבה תסכול" כאשר פלטפורמת המדיה החברתית שלו התנגדה לכך לעיתים. 

"בכירים בממשל ביידן, כולל הבית הלבן, הפעילו לחץ מתמשך על הצוותים שלנו ב-2021 כדי שנסיר תכנים הקשורים לקורונה, כולל תכנים הומוריסטיים וסאטיריים. הם הביעו תסכול גדול כשסירבנו לדרישותיהם", כתב.

"אני מאמין שהלחץ הממשלתי היה שגוי, ואני מצטער שלא היינו גלויים יותר לגבי זה", כתב צוקרברג. "אני מרגיש שאנחנו לא צריכים להתפשר על תקני התוכן שלנו בגלל לחץ מצד כל כיוון - ואנחנו מוכנים לדחות אם משהו כזה יקרה שוב".

צוקרברג אף הביע חרטה על הקטנת חשיפה לתוכן הקשור לסיקור של ה"ניו יורק פוסט" על האנטר ביידן לקראת הבחירות ב-2020, שה-FBI הזהיר כי ייתכן שמקורו בפעולת דיסאינפורמציה רוסית.

מארק צוקרברג הנשיא ביידן קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}