ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
חזר מהתופת

פרחאן לנשיא המדינה: "פתאום אני שומע מישהו מדבר בעברית, לא האמנתי"

נשיא המדינה יצחק הרצוג שוחח עם אלקאדי שחולץ ממנהרה בעזה ואמר לו: "מרגש לשמוע את קולך, אח שלנו שחזר הביתה". החטוף שחולץ הודה לנשיא והשיב: "תעשו הכול כדי להחזיר את האנשים הביתה. אנשים ממש סובלים, אתה לא יכול לתאר"

פרחאן לנשיא המדינה: "פתאום אני שומע מישהו מדבר בעברית, לא האמנתי"
המפגש המרגש של פרחאן קאדי שחולץ היום משבי חמאס בעזה, עם בני משפחתו בבית החולים סורוקה בבאר שבע צילום: יוסי איפרגן / לע"מ

נשיא המדינה יצחק הרצוג שוחח כעת עם החטוף קאיד פרחאן אלקאדי, תושב רהט שנחטף בשבעה באוקטובר וחולץ היום (שלישי) על ידי כוחות הביטחון מהשבי בעזה. קאיד פרחאן מטופל כעת במרכז הרפואי האוניברסיטאי סורוקה.

נשיא המדינה פתח בהתרגשות ואמר: ״שלום פרחאן היקר, איזה מרגש זה לשמוע את קולך! אח שלנו שחזר הביתה. אח שלנו שחזר".

השיחה עם הנשיא צילום: בית הנשיא

פרחאן הודה לנשיא והשיב: ״אני מודה למדינת ישראל, לצבא, שהגיע. אנשים סובלים שם. תעשו הכל כדי להחזיר את האנשים הביתה. 24 שעות צריך לעבוד, לא לישון כדי שיחזרו, אנשים ממש סובלים, אתה לא יכול לתאר. פתאום אני שומע מחוץ לדלת מישהו מדבר בעברית, אני לא האמנתי, לא האמנתי. אני מודה לך מאוד. זה בזכות הצבא שלנו, הם עושים עבודת קודש קודשים, סיכנו את החיים שלהם. תודה רבה כבוד הנשיא".

הנשיא השיב: ״אתה עברת גיהנום שם, אני מבין, זה קשה. הכי חשוב זה להחזיר את כולם. ברוך השם שחזרת, עכשיו אתה רואה את כל המשפחה הגדולה שלך. אנחנו מאוד מאוד גאים בצבא, בשב״כ, כל הכוחות שלקחו חלק במבצע המדהים הזה. יש עוד כל כך הרבה אחים ואחיות שנמצאים שם, שאת כולם שם אנחנו רוצים בבית, כל עם ישראל איתנו. כל המדינה. ברוך הבא אח יקר, בריאות טובה".

בוז'י הרצוג נשיא המדינה פרחאן קאדי מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}