ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
רבבות ילדי ישראל

היערכות שיא לקראת מעמד 'תורה בטהרתה' שיתקיים מחר

מעמד האדיר 'תורה בטהרתה' יתקיים מחר יום רביעי לרבבות ילדי ישראל המשתתפים בסדרי הלימוד של ארגון 'זכרון רבנו חיים'. המעמד יתקיים בראשות מרנן ורבנן גדולי ישראל. לקראת המעמד בימים האחרונים נערכו בשטח היכל 'מנורה' ביד אליהו הכנות קדחתניות בליווי צוותים מיוחדים 

היערכות שיא לקראת מעמד 'תורה בטהרתה' שיתקיים מחר
הכנות בהיכל מנורה לרגל המעמד צילום: באדיבות המצלם

התרגשות ותכונה רבתית לקראת מעמד סיום מסכת 'כלים' מסדר 'טהרות' שנלמד ע"י רבבות ילדי ישראל במשך כשנתיים, במסגרת ארגון 'זכרון רבנו חיים' לזכרו הטהור ולע"נמרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי זצוק"ל, המעמד התקיים בהיכל 'מנורה יד אליהו' שבתל-אביב, בראשות גדולי ישראל ובהשתתפותם של אלפי המסיימים שנרשמו מראש למעמד וקבלו כרטיס כניסה לאירוע המרומם.

ארגון 'זכרון רבנו חיים' הוקם לפני כעשור על שמה של הרבנית מרת חנה שטינמן ע"ה בתו של מרן שר התורה זצוק"ל, ובברכתו החלו בהחדרת לימוד סדר 'זרעים' לילדי ישראל כאשר מרן שר התורה זצוק"ל היה בוחן מדי תקופה את נבחרי הילדים, ואף היה משתתף במעמדי הסיומים הגדולים, ואף בערוב ימיו בשנתו האחרונה טרח והשתתף במעמד במשך כשעה ארוכה, והרבה לשבח את מקורבו הרה"ג רבי קלמן אתרוג על זכותו הרבה בהקמת ארגון זה אשר מקנה לילדי ישראל את תורת זרעים בגירסא דינקותא, לאחר הסתלקותו של מרן זצוק"ל המפעל הכביר שעבד בנשיאותו נקרא על שמו ולזכרו, ובמסגרתו לומדים עשרות אלפי ילדי ישראל את סדר 'זרעים' ו'טהרות'.

השבוע ביום רביעי כ"ד במנחם אב מאות אוטובוסים יצאו החל משעות הצהרים המוקדמת מכל הריכוזים החרדים ברחבי הארץ, ויעלו עליהם אלפי הילדים בצורה מסודר ומאורגנת, המעמד מתקיים לאחר תכנון והכנה של חודשים רבים בניצוחו של הרב ברוך שכטר שליט"א,יחל אי"ה בשעות אחר הצהרים בלווי כלי שירה וזימרה לכבודה של תורה בניצוחם של ר' אהרל'ה סאמעט, ר' דודי קאליש, ר' מוטי ויזל, מקהלת מלכות, ועוד. עשרות אלפי הילדים יקבלו את מרנן ורבנן בשירה ובזמרה בסביבות השעה 17:50. ובמרכז המעמד צפוי לשאת משא מיוחד עמוד ההוראה הגאון רבי יצחק זילברשטיין.

כמו כן תוקרן מצגת מרגשות ומרתקת מראות קודש ורגעים נדירים ממרן שר התורה זצוק"ל ועל שקידתו המופלאה בתורה הקדושה. בארגון מדגישים שבעקבות שהאולם צר מלהכיל את כל הלומדים, הכניסה למעמד תתאפשר רק ילדים שנרשמו מראש בהצגת כרטיס בכניסה לאולם, גדול יהיה המעמד לכבודה של תורה ולמדיה.

זכרון רבנו חיים יד אליהו הרב חיים קנייבסקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}