י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
צה"ל הודיע

הקב"נית שכינתה את הדתיים "אוכלי מוות" - הודחה מתפקידה

הקב"נית של חטיבת אלכסנדרוני שתקפה במילים קשות את המגזר הדתי לאומי והביעה הזדהות עם מאמר שתקף את האם השכולה ללי דרעי, תודח מתפקידה. דו"צ: "למילים חמורות אלו אין מקום בצה"ל"

הקב"נית שכינתה את הדתיים "אוכלי מוות" - הודחה מתפקידה
חיילים דתיים צילום: יעקב נחומי, פלאש 90

קצינת בריאות הנפש עדי אנגרט, שמשרתת בחטיבת אלכסנדרוני ועוררה סערה לאחר שפרסמה התבטאויות מזעזעות נגד המגזר הדתי הלאומי ותקפה ברשתות החברתיות את מפקד החטיבה - תודח מתפקידה. 

דובר צה״ל מסר כי "נגדת במילואים שהתבטאה באופן חמור ולא הולם ברשתות החברתיות, בעודה בשירות מילואים פעיל, זומנה היום (ג׳) לבירור פיקודי על ידי מפקד החטיבה. במהלך הבירור הבהיר מפקד החטיבה כי להתבטאויות חמורות אלו אין מקום בצה"ל". 

עוד נמסר: "בתום הבירור, החליט מפקד אוגדה 91 על הדחתה מתפקידה ומשירותה באוגדה. החלטה זו הובאה לידיעת הנגדת. לוחמי חטיבת אלכסנדרוני ומפקדה נלחמו מהשבעה באוקטובר, עד היום, והביאו להישגים חשובים הן בצפון והן בדרום". 

נזכיר כי אתמול התעוררה סערה גדולה לאחר פרסום ציוצי טוויטר של הקב"נית עדי אנגרט. בין היתר כתבה: "הדתיים לאומיים הם כת של אוכלי מוות... בחטיבה שלי רווחת התמיכה ברצח עם".

הסערה החלה כשכתב 'כאן חדשות' חיים גולדיטש הגיב לטור של רוגל אלפר שתקף את האם השכולה ללי דרעי וכתב: "גועל נפש. לא מספיק שאנשים מקריבים את החיים בשביל שנוכל לחיות פה, עוד החצוף הזה מעיז לכתוב דברים מגעילים כאלו על אם שכולה. כפוי טובה, דוחה ומזעזע. אתה לא ראוי להקרבה ובושה להארץ שטקסט כזה נוראי עולה ככה".

בתגובה כתבה אנגרט לגולדיטש: "מה מזעזע במה שהוא כתב? לא היית מאמין אבל יש תרבויות בישראל שבשבילן המוות הוא לא תכנית עבודה".

בציוץ נוסף שפירסמה כתבה הקב"נית בתגובה לדברים שפירסם מח"ט אלכסנדרוני אל"מ משה פסל: "לחטיבה נכנס מח"ט חדש. דבר ראשון מאחל ללוחמים לבצע רצח עם. מקסים".

עדי אנגרט צה"ל מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}