ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
מבוכה בעזה

השקרים של חמאס לאחר החילוץ: "שחררנו אותו כי הוא מוסלמי"

אחד מערוצי הטלגרם הפופולריים בעזה טוען: "חמאס שחרר את פרחאן אל-קאדי, כי הוא ערבי ומוסלמי". הערוץ משפיע מאד אצל הפלסטינים אך מפרסם שקרים ללא הפסקה

השקרים של חמאס לאחר החילוץ: "שחררנו אותו כי הוא מוסלמי"
מחבלי חמאס צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90

תומכי חמאס בעזה במבוכה גדולה לאחר חילוץ החטוף פרחאן. ערוץ הטלגרם העזתי GAZA NOW עם 1.8 מיליון מנויים, המקורב לחמאס, פרסם הודעה בעברית ובה נכתב כי "חמאס שחרר את פרחאן אל-קאדי, ערבי ומוסלמי כי הוא נעצר בטעות". זו אינה הודעה רשמית של חמאס, אך מדובר בערוץ שמפרסם מסרים שקריים של חמאס מדי יום.

בהודעה נאמר (תרגום גוגל מערבית): "ההתנגדות הפלסטינית שחררה את האסיר פרחאן אל-קאדי, המחזיק בדרכון ישראלי, ממוצא פלסטיני ומוסלמי, ולקחה אותו אל מחוץ לגבולות הדרומיים של רצועת עזה כדי לחזור למשפחתו בתוך השטחים הפלסטיניים הכבושים שלנו, כי הוא נעצר בטעות".

באדיבות המצלםההודעות השקריות של תומכי חמאסצילום: באדיבות המצלם

עוד כתבו בערוץ העזתי השקרי אך משפיע מאד: "חמאס שחרר אסיר פלסטיני מוסלמי מחזיק בדרכון ישראלי, והכיבוש משקר לאנשיו כדי להראות הישגים מזויפים ושקריים באשר לאסירים הישראלים, הם עדיין בחושך בעזה בגלל עקשנותם של הטרוריסטים נתניהו וגלנט".

בהודעה נוספת נכתב: "חמאס שחרר היום את פרחאן אל-קאדי, אסיר פלסטיני מוסלמי המחזיק בדרכון ישראלי שנעצר ב-7 באוקטובר 2023. הכיבוש משקר לאנשיו. האסירים הישראלים עדיין בחושך בעזה בשל חוסר הפשר של המחבלים נתניהו וגלנט".

עזה מלחמת חרבות ברזל פראחן קאדי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}