ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
"רגע משמח למדינה"

התגובות במערכת הפוליטית לחילוץ החטוף ממנהרה ברצועה

במערכת הפוליטית הגיבו לחילוץ החטוף פרחאן אלקאדי על ידי צה"ל מרצועת עזה. הרצוג: "זה רגע משמח למדינת ישראל ולחברה הישראלית כולה". גלנט: "אנו מחויבים לממש כל הזדמנות להחזיר את החטופים לביתם"

התגובות במערכת הפוליטית לחילוץ החטוף ממנהרה ברצועה
פראחן קאדי בבית החולים סורוקה צילום: דובורת סורוקה

במערכת הפוליטית הגיבו בצהריים (שלישי) לחילוץ החטוף פרחאן אלקאדי על ידי צה"ל מרצועת עזה.

מלשכת ראש הממשלה נמסר: "ראש הממשלה נתניהו שוחח כעת בטלפון עם פרחאן קאדי, שחולץ משבי חמאס בעזה. ראש הממשלה ברך את פרחאן ואמר לו כי עם ישראל כולו מתרגש משחרורו. ראש הממשלה הבהיר בשיחה כי הוא ימשיך לעשות הכל כדי להשיב את כל חטופינו הביתה".

נתניהו על חילוץ החטוף צילום: משרד רה"מ

נשיא המידנה יצחק הרצוג הגיב: "אני מברך את צה״ל, שב״כ וכוחות הביטחון על חילוץ מוצלח של החטוף קאיד פרחאן אלקאדי. קאיד, תושב רהט, נחטף בשבעה באוקטובר מבית האריזה בו עבד בקיבוץ מגן, כאשר מחבלי החמאס באו לחטוף, לרצוח - ללא הבדל בין דם לדם.

‏זה רגע משמח למדינת ישראל ולחברה הישראלית כולה. אני מייחל לשובם המיידי והמהיר של 108 החטופות והחטופים שלנו שמוחזקים באכזריות בשבי בעזה".

שר הביטחון יואב גלנט אמר: "במסגרת הפעולות הנועזות והנחושות של כוחות צה״ל ושב״כ בעומק רצועת עזה, לוחמינו הצליחו לחלץ את פראחן קאדי ולהשיבו לחיק משפחתו בישראל.

‏המבצע הזה מצטרף לשורת פעילויות מבצעיות מרשימות, המקרבות אותנו להשגת כל מטרות המלחמה. אני חוזר ומדגיש: אנו מחויבים לממש כל הזדמנות להחזיר את החטופים לביתם".

שר החוץ ישראל כ"ץ מסר: "‏אני מברך, ביחד עם כל אזרחי ישראל על חילוצו של החטוף קאיד פרחאן אלקאדי, אזרח בדואי מוסלמי שנחטף לעזה ב-7 באוקטובר על ידי ארגון הטרור האסלאמי רדיקלי חמאס.

ארגון הטרור חמאס שמומן וחומש על ידי איראן חטף ורצח יהודים ומוסלמים ב-7 לאוקטובר, וגם במהלך השבי. אני מודה ללוחמינו הגיבורים שמסכנים את חייהם בכל יום עבור המטרה הקדושה להשבת אחינו ואחיותינו, החיים ואלו שאינם בחיים, לאדמת הארץ.

מדינת ישראל תעשה הכל כדי להחזיר את כל החטופים הביתה ולהשמיד את ארגון הטרור חמאס".

חבר הקבינט המדיני בטחוני, שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ אמר: "פראחן קאדי, ברוך שובך! ילדיך, משפחתך המורחבת ועם ישראל כולו ציפה לשובך.

אני מברך את כוחות צה״ל והשב״כ על הפעולה המוצלחת. מדינת ישראל חייבת להגביר את הלחץ הצבאי כדי להשמיד את חמאס ולהשיב את כל החטופים הביתה".

מלחמת חרבות ברזל חטופים צה"ל פרחאן אלקאדי פרחאן קאדי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}