י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024
"אי אפשר להסביר"

אחיו של החטוף שחולץ מהשבי: "לקבל אותו חי ועל הרגליים זה מאוד משמח"

שמחה גדולה במשפחתו וחבריו של פראחן קאדי שחולץ במבצע משבי חמאס. פאיז, בן משפחתו, אמר: "קיבלנו את ההודעה המשמחת שפרחאן יצא בריא ברוך השם, אני נרגש. אנחנו לא יודעים על נסיבות החילוץ. "יש לנו עוד 3 חטופים שנמצאים שם. ועוד חטוף אחד שככל הנראה נרצח שם" אמר בן משפחה נוסף

אחיו של החטוף שחולץ מהשבי: "לקבל אותו חי ועל הרגליים זה מאוד משמח"
החטוף שחולץ צילום: באדיבות המצלם

משפחתו וחבריו של פראחן קאדי, בן 52 מרהט שחולץ משבי חמאס חוגגים את השחרור: "ברוך השם, אנחנו אומרים תודה רבה לכולם ומקווים לראות אותו בבריאות. שמחים מאוד שאנחנו מקבלים את הבשורות האלה", אמר אחיו חאתם ל-Ynet. "זה יותר טוב משנולד חדש. אנחנו אומרים תודה לכולם ומקווים שנראה אותו בבריאות ושמחים מאוד שאנחנו מקבלים את הבשורות האלה".

מאזן אבן סיאם, חבר של המשפחה סיפר: "פרחאן גר קרוב לאשל הנשיא בפזורה, היה לו יום הולדת 54 בשבי. הוא אב ל-11 ילדים, הוא נחטף בחיים למרות שדיברו שהוא נרצח. כל הנגב בחגיגה, אנחנו מאוד מבסוטים ומקווים שגם שאר המשפחות במדינה יזכו לחבק את היקרים שלהם. אנחנו לא מאמינים, אחרי 326 ימים יש בשורה משמחת. יש לנו עוד 3 חטופים שנמצאים שם. ועוד חטוף אחד שככל הנראה נרצח שם. אני בטבע שלי מאוד אופטימי, לשמוע דבר כזה משמח, באמת כל הקבוצות שלנו עם חגיגה. כולם החליפו לתמונה שלו. אנחנו ידענו שהסיכוי של השבויים לשרוד נמוך אחרי תקופה כל כך ארוכה ולקבל אותו חי ועל הרגליים זה מאוד משמח".

פאיז, בן משפחתו, אמר: "קיבלנו את ההודעה המשמחת שפרחאן יצא בריא ברוך השם, אני נרגש. אנחנו לא יודעים על נסיבות החילוץ. אח שלו קיבל הודעה מהצבא שפרחאן חולץ שלם ובריא, ומיד אחי התקשר אליי אומר לי פרחאן חופשי. זה כ"כ משמח, כ"כ מרגש. אין מילים פשוט מאוד לדבר על זה, אוצר המילים שלנו מאוד דל והלב פועם כ"כ בגלל ההתרגשות הזו".

חאתם, אחיו של קאיד אמר לכאן חדשות: "אנחנו בהרגשה שאי אפשר להסביר שמחה כזאת, אתה מקבל בשורה יותר טובה מהולדת ילד חדש. האמת שלא היו לנו אמונות שיחזור אבל זו הפתעה טובה, השבח לאל. אנחנו כל המשפחה פה. אנחנו רוצים לראות אותו".

בני משפחתו של החטוף שחולץ הוסיפו: "שמחה גדולה. מאוד מתרגשים לראות אותו ולחבק אותו. לא מאמינים עד שנראה אותו בעיינים שלנו. יש הרגשה טובה, 11 חודשים שחיכינו שיהיה משהו ופתאום זה קרה".

"אי אפשר להסביר תחושות כאלה. זה יותר טוב מנולד חדש. ברוך השם. מקווים שהוא בריא. שמחים מאוד על הבשורות האלה", אמר ל-N12 אחיו של קאיד פרחאן, חאתם אל-קאדי, עוד לפני הפגישה עמו. "השמחה גדולה. מתרגשים לראות אותו ולחבק אותו. לא מאמינים עד שנראה במו עינינו שהוא פה. מאוד שמחנו על המידע הזה". 

פייז אבו סלימאן, לשעבר ראש עיריית רהט ובן משפחה, שוחח עם חדשות 12 כשהגיע לבית החולים סורוקה, ותיאר את ההתרגשות במשפחה: "שמחים מאוד שפרחאן יצא לחופשי ובחיים".

מלחמת חרבות ברזל חמאס פראחן קאדי עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}