י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
"הוא ירא שמים"

לראשונה: הגה"צ ר' מרדכי זילבר בבקשה אישית מהציבור

כ"ק הגה"צ רבי מרדכי זילבר שליט"א נחלץ לעזרת הגר ומעיד: "אני מכיר בו שהוא ירא שמים" • הגר"מ שליט"א והרבנים המלווים את המקרה מבקשים לתרום סכום של 240 שקלים, כדי לקיים מצוות 'ואהבתם את הגר' בהידור רב.

לראשונה: הגה"צ ר' מרדכי זילבר בבקשה אישית מהציבור
הרב זילבר צילום: קופת העיר

ואהבתם את הגר, מצווה אותנו התורה, ולא בכדי: ידוע ומפורסם הדבר שהאנשים הזקוקים לערה ותמיכה יותר מכל אחד אחר הם הגרים – גרי הצדק שנטשו את עמם ואת מולדתם, השאירו מאחור את הוריהם ואת משפחתם, ובחרו להסתפח בנחלת ה', כשהם נשארים חסרי כל, אין להם קרוב וגואל, אין להם תמיכה משפחתית או חברתית – אלא רק את ה' יתברך ואת תורת ישראל שבה בחרו להידבק. 

למצוות "ואהבת את הגר" הקליקו כאן>>>

זהו גם סיפורו של גר הצדק שמתחתן בקרוב, אחרי שבשעה טובה הצליחו ידידו לסייע לו למצוא שידוך מתאים. 

החתונה מתקרבת, ולרש אין כל, והכוונה ב'אין כל' היא לא רק שאין לו מספיק כסף כדי לממן את החתונה, אלא שאין לו בכלל בכלל כסף, כלום כלום, הוא פשוט מגיע לחתונה בידיים ריקות ואין ביכולתו לממן אפילו את בקבוק היין כדי למלא כוס ולברך את ברכת האירוסין. 

מי שנחלץ לעזרתו הוא הגה"צ רבי מרדכי זילבר שליט"א, האדמו"ר מ'תולדות יהודה' דתלמידי סטוטשין. הגר"מ זילבר פונה לציבור בבקשה בסיסית ביותר לקיים את המצוה הנדירה 'ואהבתם את הגר' – פשוט להושיט יד לעזרתו של גר צדק, שעומד להתחתן, ולרש אין כל. 

מרן המשפיע שליט"א מעיד על גר הצדק "שאני מכיר בו שהוא ירא שמים. 

ואלו הם דבריו בהרחבה: "אני רוצה לעורר את אחינו בני ישראל  להשתתף במצוה גדולה של ואהבתם את הגר, מצות צדקה לעזור לגר צדק שאני מכיר בו שהוא ירא שמים, בן תורה, מתקרב מרחוק והוא עומד להתחתן, מצוה גדולה מאוד להחזיק בו ולסייע לו.

"על ידי זה יתברכו כל המשתתפים והמסייעים, בכל הברכות הכתובות בתורה, ונזכה לגאולה הקרובה במהרה בימינו אמן".

מרן שליט"א והרבנים המלווים את המקרה, מבקשים מכל מי שיש ביכולתו להעניק לגר הצדק נתינה חשובה שיש בה ממש, כדי לשמח אותו ביום חתונתו, ועל כל פנים ישתדל כל אחד שלא לפחות מסכום של 240 שקלים, כדי לזכות בברכה המיוחדת שהבטיח הקב"ה למי שישמח את הגר היתום והאלמנה – "אם אתה משמח את שלי, אני משמח את שלך". 

למצוות "ואהבת את הגר" הקליקו כאן>>>
 

קופת העיר מרדכי זילבר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}