ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
"זלזול באינטליגנציה"

ראשי יישובים בצפון החרימו תדריך ביטחוני עם אלוף הפיקוד

אלוף פיקוד צפון אורי גורדין כינס תדרוך ביטחוני, אליו הגיעו רק שישה ראשי רשויות מהצפון. אחד מהם סיפר כי "גורדין קרא לנו בהתראה של יום, דיבר 18 דקות, הציג שקופית אחת ולא היו לו תשובות לתת לנו"

ראשי יישובים בצפון החרימו תדריך ביטחוני עם אלוף הפיקוד
ביקורו של האלוף אורי גורדין בבסיס חיל האוויר 'רמת דוד' צילום: דובר צה"ל

אלוף פיקוד הצפון אורי גורדין, קיים אתמול תדרוך ביטחוני לראשי הרשויות מקו העימות לאחר מתקפת המנע נגד חיזבאללה, אך למעט ראש מועצת מטולה דוד אזולאי אף ראש רשות שתושביה פונו לא הגיע - כך דווח ב"ווינט". 

הפגישה התקיימה בלשכת האלוף בפיקוד הצפון בצפת, והגיעו אליה שישה ראשי רשויות מכפר ורדים, מעלות, יסוד המעלה, מטולה, קצרין והגולן. 

בתדריך אמר גורדין כי "צה"ל נמצא במערכה שתכליתה לשנות את המציאות הביטחונית בגבול, כך שתושבי הצפון יוכלו לשוב לבתיהם ולקיים את שגרתם, בביטחון ובתחושת ביטחון". 

יו"ר פורום קו העימות משה דוידוביץ, שהחרים את המפגש, תקף את האלוף בעקבות התדרוך ובשיחה עם "ווינט" אמר: "זו ישיבה שבמהותה נועדה כדי להלל ולקלס על הפעילות של צה"ל בלבנון, ואני כאזרח וכראש רשות, כשראיתי את מה שקורה, אני לא רוצה להשתתף בחגיגה הזאת". 

ראש רשות שהשתתף במפגש סיפר לאחר מכן: "הוא סתם קרא לנו בהתראה של יום, דיבר 18 דקות ואז פתח את השיחה לשאלות. הוא הציג שקופית אחת ולא היו לו תשובות לתת לנו. זה פשוט זלזול באינטליגנציה, בזבוז של שעות מסדר היום שלנו". 

"לא היה לו מה להשיב לנו, אלא רק להציג את ההישגים של הצבא. היה שם צלם שצילם בלי סוף", אמר ראש רשות נוסף.

אורי גורדין קו העימות הצפון חיזבאללה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}