י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024
אימון וניהול

הסוד של המנהלים נחשף: "כך אני מנהל בלי להתאמץ"

איך גורמים לעובד לעשות את מה שאתה מבקש בלי להיכנס למאבק? השיטה החדשנית של 'דרך השוגון' שתלמד אותך להיות מנהל טוב יותר באמצעות שליטה על הרגשות והצלחה במצבי דחק, תקראו ותתחילו להתאמן

הסוד של המנהלים נחשף: "כך אני מנהל בלי להתאמץ"
אימון פיזי ומנטלי צילום: ai

כמעט כל אחד מאיתנו מוצא את עצמו בסיטואציות שגורמות לנו לחשוב האם אנחנו באמת מתאימים למקצוע שבו בחרנו, איחורים שאנחנו מתקשים להכיל, ויכוחים חוזרים ונשנים עם המנהלים, חוסר קבלת מרות ועוד. סיטואציות שמגיעות בעיקר מתוך האופי שלנו כציבור שגדל ביחד בקהילה אחת, והקושי להפריד בין החיים שלנו כחברים ובין העבודה שלנו בה אנחנו נדרשים להיות מנהלים שמצפים לתוצאות.

ישנם קורסים רבים לניהול, אך אין כמעט קורסים שלוקחים אתכם והופכים אתכם למנהלים במלוא מובן המילה. כמעט אמרנו, אנחנו נתקלנו רק בקורס אחד כזה, תתקדמו איתנו...

רוצים לקבל יותר מידע על האימון? השאירו פרטים>>

יעקב, מנהל באחד מארגוני החסד הגדולים, היה סופג בכל ישיבה עם ראשי הארגון התקפות חוזרות ונשנות, זה הגיע למצב שהוא ממש היה שונא להגיע לעבודה, מצד שני המשכורת הנדיבה לא אפשרה לו לעזוב. כך הוא מצא את עצמו פעם אחר פעם סופג את העלבונות מול שאר העובדים וממשיך הלאה, זה כמובן לא עזר הרבה ביחס בינו לבין העובדים מתחתיו…

כל זה עד שהוא הגיע לדרך השוגון, כשהוא עמד מול המאמן, הוא מצא את עצמו בסיטואציה דומה עומד ומחכה שהמכה תגיע, המתח הוביל אותו לשיתוק דומה לחוויה מול המנהל שלו, אבל כאן לא היתה ליעקב ברירה אלא להשתמש במיומנות אחרת כדי לשרוד על המזרון ולפתע הוא העז והתחיל להשתמש ביכולות אותם למד כדי לשמור על העמדה שלו ולהתחיל לשלוט. היום יעקב מגיע לעבודה עם ביטחון ואומץ, הוא אומר את מה שיש לו להגיד וגם העובדים מעידים שכל סגנון העבודה השתנה, הם גילו שיש מנהל למשרד…

יח"צקורס ניהולצילום: יח"צ

השיטה: אימון פיזי שמוביל לאימון מנטלי
 

הסיפור של יעקב הוא הסיפור של כולנו, אנשים שהגיעו לתפקיד עם הרבה ציפיות ומוצאים את עצמם חוזרים הביתה ללא טיפת אויר, במקום לעשות את העבודה שלנו אנחנו מוצאים את עצמנו מתפקדים כמתווכים, מתווכחים שוב ושוב עם העובדים, חוששים לענות לשיחות טלפון מאתגרות ורק מחכים שהיום יעבור בלי פיצוץ… 

יריב אליאב, מנכ"ל ובעלים שותף ב'דרך השוגון', גילה כי הסוד מאחורי ניהול נכון, אינו מגיע בהכרח מידיעת הכללים וסודות הניהול. המציאות דווקא מראה להיפך, כי לפעמים ככל שאנחנו לומדים יותר אנחנו עוד יותר מתוסכלים משיטת העבודה שלנו מה שגורם לפיצוץ נוסף וחוזר חלילה.

'דרך השוגון' מציע אימון אישי למנהלים בסגנון אחר ושונה מכל מה שהכרנו עד היום. אימון שמשלב יכולת מנטלית, רכישת יכולות ניהול יחד עם אימון פיזי שמוציא את כל הרגשות ומלמד אותנו כמנהלים לשלוט בעצמנו, בעובדים והסביבה שלנו ועדיין להישאר האנשים הטובים והנחמדים שכולם מכירים.

שיטת האימון בניהולו של המאמן יריב אליאב זוכה לפופולריות גדולה בציבור החרדי ולה שני סניפים בריכוזים חרדים - בבני ברק ובית שמש. הקורס המבוקש הוציא מתוכו כבר מאות מנהלים מרוצים שגילו את הכשרונות שלהם לניהול דרך האימון הפיזי, מנהלים מכל סוגי הקהילות מספרים על השיטה ששינתה את חייהם ואת סגנון הניהול שלהם בצורה דרמטית.

רוצים לקבל יותר מידע על האימון? השאירו פרטים>>

יריב אליאב מגיע עם סט כלים מותאם שקיבל הכשר מגדולי הרבנים וכבר עובד בהצלחה בעשרות מוסדות וקהילות החל מבעלזא ואלכסנדר, קהילות ליטאיות וספרדיות ועד לארגוני צדקה וחסד, עמותות תורניות וגם עסקים קטנים יותר ואפילו עצמאים כמו סופרי סת"ם, אנשי פרסום ואפילו רמי"ם וראשי ישיבות שלמדו לשנות את דרך ההתנהלות שלהם ולהפוך למנהלים ואנשים טובים יותר.

למי זה מתאים?

נתחיל בזה שכל אחד יכול להתאמן אצלנו. כל אחד ובכל גיל, בתנאי שהוא רוצה להשיג את המטרה שלו!

הקורס בנוי במתכונת מיוחדת שמתאימה למגזר החרדי ועבר ביקורת וחשיבה רבה הן על תכני הלימוד והן על סגנונות האימון, הקורס עצמו עוסק בארבע מעגלי הניהול, בהם לכל אחד יש את היכולת למצוא את הכלים שמתאימים לו באופן אישי: ניהול עצמי, ניהול לתוצאות, ניהול של אנשים וניהול של דחק בשטח.

האימונים מותאמים לפי קבוצות עם מענה וליווי אישי לאורך כל התהליך מצד אנשי מקצוע ומאמנים מהשורה הראשונה, שיאפשרו לך לבחון עד כמה אתה באמת מכיר את עצמך במצב לחץ ובעת קבלת החלטות ניהוליות, תוך ביסוס של חמשת מיומנויות הניהול הנדרשות במציאות העסקית המאתגרת עד להצלחה בס"ד.

אז אם גם אתם נתקלים במצבים דומים מול העובדים או המעסיקים שלכם, אתם מוצאים את עצמכם מתעלמים משיחות קשות ומתווכחים שוב ושוב עם הצוות, כדאי לכם לנסות את השיטה שתשנה את החיים שלכם, זאת ההשתדלות שלכם בעבודה, ובעזרת השם גם תרגישו את השינוי בחיים בכלל ובעבודה בפרט.

רוצים לקבל יותר מידע על האימון? השאירו פרטים בטופס המצורף >>>

קורס מנהלים דרך השוגון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}