ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
דיווחים ברוסיה

הפלישה נמשכת: כוחות אוקראינים מנסים לפרוץ למחוז בלגורוד

כוחות אוקראיניים מנסים לפרוץ את הגבול לתוך המחוז הרוסי בלגורוד, ובכך להרחיב את הפלישה האוקראינית לשטחי רוסיה. מושל המחוז: "יש מידע שלפיו האויב מנסה לפרוץ דרך הגבול, והצבא שלנו פועל כמתוכנן"

הפלישה נמשכת: כוחות אוקראינים מנסים לפרוץ למחוז בלגורוד
מלחמת אוקראינה-רוסיה צילום: צבא אוקראינה

כוחות אוקראיניים מנסים לפרוץ את הגבול לתוך המחוז הרוסי בלגורוד, בניסיון להרחיב את הפלישה לשטחי רוסיה שהחלה במחוז קורסק, כך עולה מדיווחים שונים ברוסיה. 

כ-500 חיילים אוקראינים תוקפים את מעבר נחוטייבקה ומעבר שבקינו בבלגורוד, תוך שקרבות קשים מתנהלים באזורים אלו. ברוסיה טוענים כי הכוחות כוללים שכירי חרב זרים מפולין, גאורגיה וארה"ב. 

מושל מחוז בלגורוד, ויאצ'סלב גלדקוב, אמר שהמצב במחוז "קשה, אבל תחת שליטה", כך לפי "ווינט". לדבריו "יש מידע שלפיו האויב מנסה לפרוץ דרך הגבול, והצבא שלנו פועל כמתוכנן. אנא הישארו רגועים, ותנו אמון רק במידע ממקורות רשמיים". 

נזכיר כי אתמול לפחות שלושה בני אדם נהרגו במתקפת טילים וכטב"מים של רוסיה על ערי אוקראינה, המתקפה הרוסית הגדולה ביותר בשבועות האחרונים נגד אקראינה. לדברי האוקראינים, המתקפה החלה בחצות הלילה. ניכר כי הרוסים מכוונים אותה נגד מתקני אנרגיה.

עוד קודם לכן כטב"ם אוקראיני פגע ישירות בבניין בן 38 קומות בעיר אנגלס, במחוז סראטוב שברוסיה. בתיעוד שהופץ ברשתות החברתיות נראה הכטב"ם מתנגש בבניין רב קומות, ואחריו התפוצצות עזה.

מלחמת אוקראינה רוסיה ולדימיר זלנסקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}