י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024
פרו פלסטינים

תומכי חמאס השחיתו משרדי עיתון גרמני בגלל "סיקור פרו ישראלי"

פעילים פרו-פלסטינים מרחו בצבע את מערכת העיתון הברלינאי ה'טאגסשפיגל'. העיתון שנחשב מאוזן יצא בחריפות נגד טבח ה-7 באוקטובר, אך לא חושש מביקורת על ישראל כשרואה לנכון. על המערכת נכתב באדום ״התקשורת הגרמנית הורגת״

תומכי חמאס השחיתו משרדי עיתון גרמני בגלל "סיקור פרו ישראלי"
הוונדליזם על משרדי העיתון צילום: Philipp Blanke

במהלך הלילה פרו-פלסטינים מרחו בצבע את מערכת העיתון הברלינאי ה'טאגסשפיגל', ציירו עליו משולש אדום הפוך - סימבול חמאס מוכר בגרמניה - וכתבו באדום ״התקשורת הגרמנית הורגת״. יש להניח שהמחאה היא כנגד סיקור פרו ישראלי כביכול מטעם מערכת העיתון.

דב גיל-הר מדווח בכאן חדשות, כי בעיתון אומרים הבוקר כי מדובר בחלק מרשימה ארוכה של התקפות והפחדות כנגד העיתונות החופשית שעליהן מתלוננים העיתונאים בגרמניה זה תקופה ארוכה.

מדובר בעיתון שהוקם ב 1945 על חורבות ברלין, עיתון מקומי שיוצא כל בוקר, בעל התפוצה הגדולה ביותר בין היומונים של בירת גרמניה (כ-102,000 עותקים).

להבדיל מעיתוני אקסל שפרינגר שעיתונאיהם חתומים על סעיף תמיכה בישראל, בטאגסשפיגל הדבר לא קיים, והוא ידוע כעיתון מאוזן שכמובן יצא בחריפות נגד טבח ה-7 באוקטובר, אך לא חושש מביקורת על ישראל כשרואה לנכון. עורכו הראשי, שטפן אנדרס קאסדורף - חבר בדירקטוריון אגודת ידידי יד ושם בגרמניה.

עיתונאי 'טאגסשפיגל' פיליפ בלנק כתב ברשת X: "בלילות, אידיוטים פרו-פלסטינים תקפו את בניין המערכת שלנו עם מריחת צבע. נכנסנו לרשימה הארוכה של התקפות והפחדות נגד העיתונות החופשית עליה דיווחנו שוב ושוב".

יד ושם גרמניה חמאס מלחמת חרבות ברזל אנטישמיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}