ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
במעמד סגה"ש

משרד התחבורה חנך סניף ראשון ללימודי קורסי החובה במודיעין עילית

עד כה נאלצו תושבי העיר לנסוע לערים השכנות כדי לעבור את קורסי החובה - ריענון נהיגה ונהיגה מונעת. כעת ייהנו מסניף נגיש וקהילתי בעירם. סגן השר במשרד התחבורה אורי מקלב: "שיפור וייעול השירות הינה מגמה מתמדת במשרד התחבורה אנחנו שמחים לתת את השירות לראשונה במודיעין עילית"

משרד התחבורה חנך סניף ראשון ללימודי קורסי החובה במודיעין עילית
סגן השר אורי מקלב צילום: באדיבות המצלם

בשורה לתושבי מודיעין עילית: לאחר שנים של הטלטלות בדרכים לערים אחרות לצורך ביצועי קורסי החובה לנהגים (קורס רענון נהיגה וקורס נהיגה מונעת) משרד התחבורה בהובלת סגן השר אורי מקלב פתח מרכז ללימוד קורסי החובה לנהגים בעיר מודיעין עילית כאשר מדובר בסניף יחודי אשר לראשונה מנגיש את השירותים לציבור. 

זגן השר מקלב במודיעין עילית צילום: באדיבות

הסניף החדש נפתח בטקס רב רושם במעמד סגן השר אורי מקלב יחד עם גורמי המקצוע באגף הרישוי והנהלת המשרד, את פניהם קדמו סגן ראש העיר נחום גיטלר, חבר מועצת העיר משה מוטרפרל, לאה רפופורט מנהל מחלקת חיזוק קהילתי וההנהלה המקומית של הסניף החדש. המשלחת הנכבדה עברה בין כיתות הלימוד בקורס ושוחחו עם מלמדי הקורס במקום. יצויין כי כבר בשבוע שעבר התקיימה סדרה ראשונה של הקורסים בסניף אשר הביאו לתועלת והצלחה מרובה לתושבי העיר. 

בביקור שוחח סגן השר במשרד התחבורה אורי מקלב עם הנהגים במקום ושמע מהם את צרכי התחבורה בעיר באופן ישיר ובלתי אמצעי. לאחר מכן נשא דברים בטקס מיוחד שהתקיים במקום כי שיפור ויעול השירות הינה מגמה מתמדת במשרד התחבורה זה בא לידי ביטוי בתוספות ושיפורים בתחבורה הציבורית וכעת גם ברישוי, השירות שהיה עד כה היה טוב אך לא מושלם, הציבור טרח ונסע לעיר אחרת, ראינו כיתות שלמות של לומדים יוצאים ממודיעין עילית לעיר אחרת כדי לעבור את הקורס, מדובר בקורסי חובה לנהגים וכעת אנחנו שמחים שיכולים לתת את השירות הזה לראשונה בעירם. 

סגה"ש מקלב הודה למנהל אגף הרישוי במשרד התחבורה מר יוסי ניזרי על הרתמותו למיזם חשוב זה. מר אבי מורלי מאגף הרישוי אמר במעמד: כי הוא רואה את הקורס הזה כאן בעיר כדבר חשוב מאוד ואם יהיה ביקוש נוסף יפתחו כיתות לימוד נוספות לערים נוספות על פי הביקושים.

נחום גיטלר סגן ראש עיריית מודיעין עילית הודה לסגה"ש אורי מקלב שרתם את משרד התחבורה לטובת הציבור בעיר. "תושבי מודיעין עילית נצרכו להיטלטל בדרכים לעיר מודיעין בשביל לעשות רענון נהיגה ונהיגה מונעת, כעת בהובלת סגן השר הרב אורי מקלב שנכנס להביא הקורה הביא בשורה גדולה לעיר ותושבי העיר מודים לו על כך".

אורי מקלב משרד התחבורה קורס חובה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}