ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
תושב מזרח ירושלים

ערבי-ישראלי נהרג מאש חיילים, בזירה נמצאו 40 תרמילי קליעים

בזירה נמצאו 40 תרמילי קליעים מירי החיילים, שממנו נפצעו ארבעה פלסטינים נוספים. לפי חלק מהעדויות, זריקת האבנים הראשונה הייתה על רכב פלסטיני ולא ישראלי. כך ציינו גורמי ביטחון

ערבי-ישראלי נהרג מאש חיילים, בזירה נמצאו 40 תרמילי קליעים
אילוסטרציה צילום: דוברות צה"ל והמשטרה

ערבי-ישראלי בן 40 נורה למוות הלילה (בין שני לשלישי) על-ידי חיילי הגנה מרחבית בכפר ואדי רחאל שמדרום לבית לחם. החיילים הגיעו למקום בעקבות טענה של מתנחלים על זריקת אבנים על רכב ישראלי, אחריה המתנחלים עצמם הגיעו לחווה וזרקו אבנים לעבר הפלסטינים, כך דיווח אתר Ynet. לפי משרד הבריאות הפלסטיני, הגבר שנהרג הוא חליל סאלם חלאווי. לפי המשרד, מצבם של הפצועים הנוספים מוגדר בינוני.

על פי הדיווח, בזירה נמצאו 40 תרמילי קליעים מירי החיילים, שממנו נפצעו ארבעה פלסטינים נוספים. לפי חלק מהעדויות, זריקת האבנים הראשונה הייתה על רכב פלסטיני ולא ישראלי. כך ציינו גורמי ביטחון, שהדגישו כי "לחיילי ההגנה המרחבית ביישובים אסור לקחת חלק באירוע שכזה, ובטח לא לירות 40 כדורים". מצה"ל נמסר כי המקרה מתוחקר.

גורמי ביטחון אחרים מסרו לווינט כי "פלסטינים יידו אבנים לעבר רכב ישראלי סמוך לחוות העיטם במרחב חטיבת עציון, ונגרם נזק לרכב. לאחר מכן, פלסטינים יידו אבנים לעבר אזרחים ישראלים נוספים שהגיעו לאזור. במקום התפתח מריבה בין הצדדים. כוחות צה"ל שקפצו לנקודה הגיבו בירי למול הפרת סדר שהתפתחה במקום, מוכרת טענה על אזרח ישראלי תושב מזרח ירושלים שנורה ונהרג מירי הכוחות, האירוע יתוחקר".

 

מתנחלים יידוי אבנים ירי מזרח ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}