ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
סאגת המיקרופונים

בקמפיין האריס מתקפלים; העימות צפוי להתקיים כרגיל

לאחר העימות בין צוותי טראמפ והאריס סביב שאלת השתקת המיקרופונים בעימות הנשיאותי, יועץ בכיר במטה האריס מיישר קו עם טראמפ: "לא משנה לנו אם המיקרופונים יהיו סגורים או לא"

בקמפיין האריס מתקפלים; העימות צפוי להתקיים כרגיל
הבית הלבן צילום: Pixabay

לאחר הדיווחים בארה"ב לפיהם בקמפיין טראמפ מאיימים שלא להשתתף בעימות הנשיאותי בספטמבר לאור העבודה שאנשי האריס דרשו שהמקירופונים ישארו פתוחים במהלך העימות - כעת בקמפיין האריס מתקפלים. 

בראיין פלון, יועץ בכיר במטה האריס יישר קו עם דונלד טראמפ והודיע: ״לא משנה לנו אם המיקרופונים יהיו סגורים או לא. ועכשיו כשזה מאחורינו  אפשר להתכונן לדיבייט ב-10.9". 

נזכיר כי אתמול גורמים בקמפיין של הנשיא לשעבר דונלד טראמפ אמרו כי טראמפ שוקל האם להשתתף בעימות הנשיאותי מול האריס ב-10 בספטמבר, שתוכנן להתקיים ב-ABC. 

אנשי הצוות של טראמפ רוצים שהמיקרופונים יהיו מושתקים לאורך כל הדיון פרט למועמד שתורו לדבר, כפי שהיה בדיון הראשון עם הנשיא ג'ו ביידן. 

מנגד, בקמפיין האריס דרשו אחרת. "אמרנו ל-ABC ולרשתות אחרות המבקשות לארח דיון אפשרי באוקטובר שאנו מאמינים שהמיקרופונים של שני המועמדים צריכים להיות דלוקים בשידור חי לאורך כל השידור המלא", אמר בריאן פאלון, היועץ הבכיר בקמפיין האריס, בהצהרה שפירסם.

קמלה האריס דונלד טראמפ בחירות בארה"ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}