ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
טעות בקידוד

הספקתם לקנות? מאות כרטיסים למחלקה ראשונה נמכרו בטעות בהנחה של 85%

תקלה באתר חברת קוואנטס גרמה למכירת מאות כרטיסים במחלקה ראשונה במחיר מוזל של פחות מ-5,000 דולר אוסטרלי – הנחה של עד 85% מהמחיר הרגיל. החברה מציעה ללקוחות להעבירם למחלקת עסקים או להעניק החזר כספי מלא

הספקתם לקנות? מאות כרטיסים למחלקה ראשונה נמכרו בטעות בהנחה של 85%
אילוסטרציה צילום: unsplash

חברת התעופה האוסטרלית קוואנטס מצאה את עצמה במבוכה לאחר שמכרה בטעות מאות כרטיסי טיסה במחלקה ראשונה בהנחה עצומה של עד 85%. ע"פ הדיווח בכלכליסט, התקלה, שנמשכה כ-8 שעות ביום שישי האחרון, הובילה למכירת כרטיסים לטיסות בין אוסטרליה לארה"ב במחירים מפתיעים של פחות מ-5,000 דולר אוסטרלי (כ-3,390 דולר אמריקאי).

בתקשורת האוסטרלית דווח כי נמכרו כ-300 כרטיסים בתעריף הנמוך. לשם השוואה, מחיר רגיל לכרטיס במחלקה ראשונה לטיסת קוואנטס בין סידני ללוס אנג'לס באוקטובר נע בין 20,000 ל-29,000 דולר אוסטרלי. נציגי החברה טענו כי התקלה נגרמה עקב טעות בקידוד.

דובר קוואנטס מסר: "למרבה הצער, זהו מקרה קלאסי שבו המחיר היה טוב מדי מכדי להיות אמיתי. מתוך רצון טוב, אנו מעבירים את הלקוחות למחלקת עסקים ללא עלות נוספת, או מציעים להם החזר מלא". אמנם חברות תעופה אינן מחויבות לכבד תעריפים שברור כי נוצרו עקב טעות, אך במקרה זה גם המחירים המוזלים למחלקת עסקים היו נמוכים בכ-65% מהמחיר הרגיל.

קוואנטס לא לבד במקרה כזה. בשנת 2019, חברת התעופה ההונג-קונגית קאת'י פסיפיק מכרה בטעות כרטיסים למחלקת עסקים במחיר של 675 דולר בלבד, במקום 16,000 דולר – והחליטה לכבד את הכרטיסים. לעומת זאת, בשנת 2018, ביטלה בריטיש איירווייז כרטיסים שנמכרו בטעות לטיסות לדובאי ולישראל במחיר של פאונד אחד בלבד במקום 200 פאונד.

שדה תעופה מחירי טיסות הוזלה מקח טעות חופשה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}