ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
בהשקעה של מיליונים

בלוד חנכו מחדש את מקוואות הטהרה בגבעת הזיתים וגני אביב

בלוד חנכו מחדש את מקוואות הטהרה בגבעת הזיתים וגני אביב בהשקעה של יותר מ-2 מיליון ש"ח. את הטקסים כיבדו השר מיכאל מלכיאלי ועוד

בלוד חנכו מחדש את מקוואות הטהרה בגבעת הזיתים וגני אביב
חנוכת המקווה בלוד צילום: באדיבות המצלם

טקסים מרשימים ומכובדים נערכו בלוד לרגל חנוכת הבית למקוואות הטהרה בשכונות גבעת הזיתים וגני אביב – בתום תקופת שיפוצים ועבודות לפיתוח ושדרוג המקוואות, בהשקעה כספית של מעל 2 מיליון ₪ ע"י עיריית לוד. 

בהובלת ראש העיר – עו"ד יאיר רביבו, בוצע תכנון נרחב ויציאה לתקופת השיפוצים בהן נסגרו המקוואות לציבור. כעת ייהנו בלוד ממקוואות מפוארים, נעימים ומכבדים. 

את הטקסים כיבדו בנוכחותם: השר לשירותי דת – הרב מיכאל מלכיאלי, רבה של לוד, הרב שמעון מאיר ביטון, ראש העיר – עו"ד יאיר רביבו, יו"ר המועצה הדתית – יצחק מוסאי, סגני ראש העיר - יוסי הרוש, בני סיתאלכיל ואלוירה קוליחמן וחברי המועצה שבתאי קטש ומיכל חן סופיר.    

"זה היום עשה השם נגילה ונשמחה בו", אמר ראש העיר. "בלוד זכו היום באוצר, פאר והדר. לפני זמן מה החלטתי לקחת את הפרויקט, להשקיע בו ולפאר את המקוואות והנה זכינו לחנוך את הגמר. השקענו כספים רבים ובע"ה נמשיך לשדרג את מערך המקוואות ברחבי לוד". 

רב העיר, יו"ר המועצה הדתית והשר לשירותי דת נשאו דברי ברכה, חיזקו את העשייה ובירכו כי בזכות כך יזכה עם ישראל לניסים במלחמה מול האויב בכלל החזיתות השונות. 

לוד מיכאל מלכיאלי מקווה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}