ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
כל הפרטים

המחלוקת שעשויה להוביל לביטול העימות בין טראמפ להאריס

גורמים בקמפיין של הנשיא לשעבר דונלד טראמפ טוענים כי הוא עשוי לא להשתתף בעימות הנשיאותי מול האריס ב-10 בספטמבר. בקמפיין טראמפ רוצים שהמיקרופונים יהיו מושתקים לאורך כל הדיון - זאת בניגוד לקמפיין האריס שמעדיף אותם פתוחים

המחלוקת שעשויה להוביל לביטול העימות בין טראמפ להאריס
דונלד טראמפ צילום: מתוך הטוויטר שלו

גורמים בקמפיין של הנשיא לשעבר דונלד טראמפ מטילים ספק בשאלה האם טראמפ ישתתף בעימות הנשיאותי מול האריס ב-10 בספטמבר, שתוכנן להתקיים ב-ABC, כך דווח ב-CNN.

אנשי הצוות של טראמפ רוצים שהמיקרופונים יהיו מושתקים לאורך כל הדיון פרט למועמד שתורו לדבר, כפי שהיה בדיון הראשון עם הנשיא ג'ו ביידן. 

לעומת זאת, הצוות של האריס מבקש מ-ABC ורשתות אחרות המבקשות לארח עימות פוטנציאלי באוקטובר לשמור על מיקרופונים דולקים. 

"אמרנו ל-ABC ולרשתות אחרות המבקשות לארח דיון אפשרי באוקטובר שאנו מאמינים שהמיקרופונים של שני המועמדים צריכים להיות דלוקים בשידור חי לאורך כל השידור המלא", אמר בריאן פאלון, היועץ הבכיר בקמפיין האריס, בהצהרה שפירסם. 

"ההבנה שלנו היא שהיועצים של טראמפ מעדיפים את המיקרופון מושתק כי הם לא חושבים שהמועמד שלהם יכול לשכנע במשך 90 דקות בעצמו. אנו חושדים שהצוות של טראמפ אפילו לא סיפר לבוס שלהם על העניין, כי זה יהיה מביך מדי להודות שהם לא חושבים שהוא יכול להתמודד עם סגנית הנשיא האריס בלי היתרון של כפתור השתקה", אמר. 

דונלד טראמפ קמלה האריס מיקרופונים רשת ABC

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}