ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
"מצדיעים לגבורתו"

החייל הבודד יובא למנוחות - משפחתו וחבריו קוראים לציבור להגיע להלוויתו

משפחתו וחבריו של הלוחם הבודד דניל פצ'ניוק הי"ד קראו לציבור להגיע להלווייתו ולחלוק לו כבוד אחרון | ההלוויה תתקיים היום בשעה 17:00 בבית העלמין ברחובות

החייל הבודד יובא למנוחות - משפחתו וחבריו קוראים לציבור להגיע להלוויתו
דניל פצ׳ניוק הי"ד צילום: דובר צה"ל

היום (שני) בשעה 17:00 תתקיים בבית העלמין ברחובות הלוויתו של הלוחם דניל פצ'ניוק הי"ד. דניל עלה מאוזבקיסטן ונפל ביום שישי האחרון בפיצוץ מטען בשכונת זייתון יחד עם רס"ל (במיל') ניתאי מיטודי הי"ד ורס"ל (במיל') אביתר עטואר הי"ד.

דובר צה"לפרטי הלוויה של דניל הי"דצילום: דובר צה"ל

בפוסט שהעלתה עמותת סיירת הנח"ל נכתב: "הלב נשבר בימים האחרונים פעם אחרי פעם. רב-סמל במילואים דניל פצ'ניוק, שהיה חלק מצוות הלוחמים של נוב' 19 בעורב של סיירת נח"ל, נפל בקרבות ברצועת עזה. דניל נלחם בגבורה כחלק מחטיבה 16 בגדס"ר 6310".

חבריו ומשפחתו של דניל קראו כאמור להגיע היום בשעה 17:00 להלוויה שתתקיים בבית העלמין הצבאי ברחובות, והוסיפו כי "נשמח שתשתפו את הפוסט ושכמה שיותר אנשים יגיעו היום להלוויה, ויחזקו את המשפחה שלו".

מוקדם יותר ראש עיריית בת ים צביקה ברוט ספד לדניל וסיפר ש"הוא עלה לארץ מתוך ציונות והתגורר כאן לבדו, בעוד שמשפחתו נמצאת עדיין באוזבקיסטן. הוא שירת כחייל בודד והמשיך גם בשירות המילואים לתת הכול כדי להגן על המולדת. כולנו מצדיעים לגבורתו, ושולחים חיבוק גדול למשפחתו ולחבריו".

זייתון אוזבקיסטן מלחמת חרבות ברזל חטיבת הנח"ל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}