ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
הובא למנוחות

אשתו של החייל ספדה בבכי: "גם במותך בחרת להיות של כולם"

מאות ליוו הבוקר באשדוד את לוחם המילואים שלמה יהונתן חזוט הי"ד, בן ה-36, בדרכו האחרונה. שלמה נפל בפיצוץ מטען בעיר עזה, הוא הותיר אחריו אישה הרה וילדה בת שנתיים. אביו ספד: "שלוש פעמים נקראת למילואים, גיבור וקדוש, הבן שלי - נשמתך בגן עדן"

אשתו של החייל ספדה בבכי: "גם במותך בחרת להיות של כולם"
שלמה יהונתן חזוט צילום: באדיבות המשפחה

בבית העלמין באשדוד הובא למנוחות היום רס"ר במיל' שלמה יהונתן חזוט הי"ד, שנהרג אתמול מפיצוץ מטען בשכונת זייתון שבדרום העיר עזה. שלמה, בן 36, היה לוחם בגדוד 9207 בחטיבת ירושלים (16), והותיר אחריו אישה בהיריון וילדה בת שנתיים.

שלמה נע רגלית עם חבריו בשכונה כחלק ממשימה לאיתור מנהרות ותשתיות חמאס, ולפניו סרקו את הדרך דחפורי D-9 שלא זיהו מטען צד רב-עוצמה שהופעל מרחוק, כתוצאה מהפיצוץ נהרג חזות, ונפצעו לוחמים נוספים.

"כל כך התרגשת לשמוע שאנחנו מצפים לבן, חיכיתי שתחזור מהמילואים - שנוכל לספר למשפחה והחברים", ספדה לו בבכי רעייתו מלכי. "אני לא יכולה לדמיין שלא יהיו לנו עוד רגעים של עוד סתם יום עבודה עמוס, ולקבל ממך וואטסאפ עם תמונה של טיול יחד. אני כבר מתגעגעת לצחוק ולחיוך השובב לעצות החכמות ליציאות המשותפות, לשבתות ביחד. אהבה שלי, אתה האדם הכי מיוחד שזכיתי להכיר - אהוב על כולם. בכל מקום שטיילנו בעולם תמיד כולם התמגנטו אליך, התייעצו איתך ושינו את המסלול כדי להצטרף אליך. מאוד מהר הבנתי שאתה לא רק שלומי שלי אתה שלומי של כולם, לכל מקום שהלכתי כולם כינו אותך שלומי שלנו. גם במותך בחרת להיות של כולם", הוסיפה מלכי.

אביו, אלי, ספד בהלוויה, וסיפר כי ביקש ממנו להישאר בבית אבל שלמה התעקש להיכנס לעזה. "שלוש פעמים נקראת למילואים, גיבור וקדוש, הבן שלי - נשמתך בגן עדן".

ראש העיר של אשדוד יחיאל לסרי ספד גם הוא לשלמה: "הלב שבור, אבל הרוח בכל זאת איתנה. אלה ימים קשים עד מאוד למדינת ישראל. ימים בהם אנו קוברים את מיטב בנינו במלחמה רעה ומרה באויבים אכזריים, ששליחותם היחידה עלי אדמות היא השמדתנו, רק משום היותנו יהודים".

 

אשדוד שלמה יהונתן חזוט חמאס עזה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}