ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
7 כריות אוויר

פולקסווגן חדשה בישראל: קבלו את הטאיגו

יבואנית פולקסווגן מגדירה את הטאיגו בפרסומיה כ"קרוסאובר קופה" שיצטרף להיצע הדגמים הגדל והולך של היצרנית בישראל

פולקסווגן חדשה בישראל: קבלו את הטאיגו
פולקסווגן טאיגו. רכב פנאי קטן חדש בישראל מ-VW. החל ב-157,900 שקלים צילום: VW

אחרי שיבואנית פולקסווגן בישרה לנו על הגעתה של הגולף החדשה לישראל וגם הטיגואן מגיע תורו של פולקסווגן טאיגו, רכב כביש שטח של פולקסווגן שעד כה לא שווק בארץ. יבואנית פולקסווגן מגדירה את הטאיגו בפרסומיה כ"קרוסאובר קופה" שיצטרף להיצע הדגמים הגדל והולך של היצרנית בישראל.

פולקסווגן טאיגו עצמו מבוסס על פלטפורמה אשר משרתת את הדגמים הקטנים של פולקסווגן כמו הטי קרוס והפולו ולפי נתוני היצרנית, אורכו הוא 427.1 סנטימטרים. רוחבו של הטאיגו הוא 175.7 סנטימטרים וגובהו הוא 151.8 סנטימטרים. אורך בסיס הגלגלים של הטאיגו הוא 255.4 סנטימטרים.

היצע המנועים של פולקסווגן טאיגו כולל שני מנועים בעלי מגדש טורבו: אחד בנפח 1.0 ליטר והשני בנפח 1.5 ליטרים. מנוע ה-1.0 מפיק 115 כוחות סוס ו-20 קג"מ ואילו המנוע הגדול יותר מפיק 150 כוחות סוס ו-25 קג"מ. בשני המנועים תיבת ההילוכים היא ה-DSG האוטומטית כפולת המצמדים של פולקסווגן. צריכת הדלק הרשמית לפי היצרן היא 5.7 ליטר ל-100 קילומטרים בגרסה הבסיסית (115 כוחות סוס) או 5.8 ליטר ל-100 קילומטרים בגרסה הבכירה (150 כוחות סוס).

VWפולקסווגן טאיגו. רכב פנאי קטן חדש בישראל מ-VW. החל ב-157,900 שקליםצילום: VW

רשימת האבזור הבטיחותי של פולקסווגן טאיגו כוללת בשני הדגמים בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת Travel Assist לזחילה בפקקים ושמירה על מרכז נתיב, בלימה אוטומטית בעת חירום , זיהוי הולכי רגל ודו-גלגלי, מערכת אקטיבית לסיוע בשמירת נתיב ובמניעת סטייה מנתיב, התרעה מפני רכב בשטח מת עם סיוע אקטיבי למניעת תאונות, התרעה מפני תנועה חוצה לאחור עם בלימת חירום, מערכת בלימת חירום בתמרוני חניה, מערכת פרו-אקטיבית להגנה על נוסעי הרכב לפני תאונה, מערכת שמתריעה בפני עייפות נהג והיסח דעת נהג ו-7 כריות אוויר לרבות כרית אוויר מרכזית בין הנהג לנוסע.

מחירו של פולקסווגן טאיגו מתחיל ב- 157,900 שקלים לגרסת ה- 1.0 ומגיע עד 174,900 שקלים לדגם הבכיר.

פולקסווגן טאיגו כריות אוויר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}