ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
במהלך הלילה

שוטרים פינו את המאחזים 'עוז ציון' ו'צור הראל'

הבוקר פשטו כוחות גדולים של מג"ב ויס"מ על גבעת 'צור הראל' פינו את התושבים והרסו את המקום, במקביל נהרס בית שנבנה לאחרונה בגבעת 'עוז ציון' הסמוכה. "נמשיך בכל הכוח להיאחז באדמת אבותינו הקדושה"

שוטרים פינו את המאחזים 'עוז ציון' ו'צור הראל'
פינוי המאחז הלילה צילום: באדיבות המצלם

כוחות גדולים של שוטרי מג"ב, יס"מ ומינהל אזרחי פשטו בשעה 03:00 לפנות בוקר (שני) על גבעת 'צור הראל' שבבנימין והרסו את המבנים, דיר העיזים ואת כביש הגישה למקום.

במקביל הגיעו כוחות לגבעת 'עוז ציון' הסמוכה ולטענת התושבים נהרס בית של משפחה שעתידה להתחתן בעוד שבועיים ובנתה את ביתה לאחרונה בגבעה.

פינוי המאחז הלילה צילום: באדיבות המצלם

לטענת המשפחות כוחות שהגיעו בשעה חריגה מוקדם בבוקר, לא נתנו לתושבי הגבעה לפנות את ציודם האישי מהבתים, והבתים נהרסו על תכולתם.

ההרס שארע הלילה בגבעת 'צור הראל' הינו ההרס השלישי בחודשיים האחרונים, הוא מצטרף לשורת הריסות לגבעת 'צור הראל', צווי הרחקה מינהליים למספר תושבי המקום, שהאחרונים שבהם ניתנו לפני כשבוע.

פינוי המאחז הלילה צילום: באדיבות המצלם

שמואל חזני שמתחתן בעוד שבועיים וביתו נהרס תקף: "עצוב לראות כי בזמן בו קרובי משפחתינו מגויסים לצה"ל ונמצאים בחזית, בימים בהם מדינת ישראל מותקפת ע"י אויבינו מסביב מערכת הביטחון החליטה שאנחנו האוייב האמיתי ושלחה כוחות גדולים כדי להרוס לנו את הבית ולמנוע התיישבות יהודית בארץ ישראל. אין בכוונתינו להישבר וכבר היום נתחיל שוב בבניית ביתנו מחדש"

מגבעת צור הראל נמסר בתגובה להרס הבוקר: "שוב מערכת הביטחון שמה את הפגיעה בהתיישבות ובארץ ישראל בראש סדר העדיפויות שלה. 
הכניעה המחפירה של מערכת הביטחון ללחצי שרי הרש"פ תומכת הטרור שלפני ימים בודדים ביקרו בכפר המחבלים בורקא יחד עם משלחת אנטישמית בינלאומית והבטיחו להילחם בהתיישבות היהודית תיזכר לדיראון עולם. ההריסות הרבות וצווי ההרחקה המנהליים לא ירפו את ידינו, נמשיך בכל הכוח להיאחז באדמת אבותינו הקדושה ונמנע השתלטות עוינת והקמת מדינה פלסטינית בשטחי יהודה ושומרון" מסרו תושבי הגבעה.

פינוי מאחזים צור הראל עוז ציון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}