י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024
שרד על צמחים

ילד בן שש אותר ביער בווייטנאם לאחר חמישה ימי חיפושים

חקלאים ששמעו קול בכי אתרו אותו במרחק כששה ק"מ מהמקום בו אבד. הוא התקיים על צמחים, פירות בר ומי נחל. הרשויות באזור גייסו יותר מ-150 אנשים, בהם שוטרים, חיילים ומתנדבים מקומיים, שנטלו חלק בחיפושים

ילד בן שש אותר ביער בווייטנאם לאחר חמישה ימי חיפושים
ילדים, אילוסטרציה צילום: שאטרסטוק

ילד בן שש מווייטנאם שנעדר משך חמישה ימים, אותר בעומק יער על ידי חקלאים מקומיים בתום מסע חיפושים, במרחק של כ-6 ק"מ מהמקום שבו נעלם. הוא נמצא בריא ושלם אך חלש מאוד עד שלא היה מסוגל לעמוד על רגליו.

דאנג טיין לאם, המתגורר בצפון-מערב מחוז ין באי, שיחק עם תשעת אחיו בשפת נהר, כשלפתע חמק אל הגבעות הסמוכות ואבדו עקבותיו, לפי דיווחים מקומיים. חקלאים שעסקו באיסוף עצי קינמון שמעו כעבור חמשה ימים קול בכי בוקע ממעבה היער. הם הלכו בעקבות הקול וגילו את הילד יושב בתוך שיחי קסאווה.

לאם הקטן שרד על צמחים שאכל, פירות בר ומי נחל, לפי הדיווחים. "הילד אמר שהוא הלך לאיבוד ולא הצליח למצוא את דרכו הביתה", אמר מר לי ואן נאנג, חקלאי בן 52 שהיה בין אלו שאתרו את לאם בן השש.

המשטרה אמרה שזה "נס" שלאם נמצא בחיים באזור זה כעבור זמן כה ממושך. "מזל טוב שחזרת בשלום למשפחתך", נכתב בהודעת המשטרה המקומית. הרשויות באזור גייסו יותר מ-150 אנשים, בהם שוטרים, חיילים ומתנדבים מקומיים, שנטלו חלק בחיפושים אחר הילד הקטן.

וייאטנם יער

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}