ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
כאב ללא סוף

אחות החייל שנפל ספדה בבכי: "אנחנו לא שואלים שאלות. השם נתן – השם לקח"

לוחם חיל הים סמ"ר בן שטרית הי"ד נהרג בעקבות פגיעת מיירט בספינת דבורה שבה שהה. אחותו תמר ספדה: "הרצון לתת את הכל למדינה שבה אתה חי. לנצח אחי, אני מבקשת להצדיע"

אחות החייל שנפל ספדה בבכי: "אנחנו לא שואלים שאלות. השם נתן – השם לקח"
דוד משה בן שטרית הי"ד צילום: דובר צה"ל

בבית העלמין הצבאי בהר הרצל בירושלים הובא היום (ראשון) למנוחות סמ"ר דוד משה בן שטרית הי"ד מהיישוב גבע בנימין, לוחם חיל הים. בן שטרית, בן 21 בנופלו, נהרג במהלך מתקפת חיזבאללה בעקבות פגיעת מיירט בספינת דבורה בה שירת.

איריס, אימו, ספדה: "תמיד היית החמצן שלי, אני לא יודעת איך ממשיכה לנשום בלי שאתה נמצא פה איתי, גיבור של אמא תמיד תהיה לי מלך העולם".

דובר צה"לדוד משה בן שיטרית הי"דצילום: דובר צה"ל

אחותו תמר ספדה לו בבכי: "התחננתי לאלוקים שלא יקבלו אותך ושתכשל אבל לקחת את זה בהליכה. ואז משמיים הגעת לחיל הים וכמה שמחתי. כמה שמחתי שלא תיקח חלק בלחימה הקשה הזאת או ככה לפחות חשבתי. תמיד ירדתי עליך שאתה לא לוחם מספיק אבל בלב, בלב פחדתי מהלוחם שאתה. פחדתי מהעוצמות שהיו בך ואהבת הארץ. הרצון לתת את הכל למדינה שבה אתה חי. לנצח אחי, אני מבקשת להצדיע".

הודיה אחותו אמרה בבכי: "דוד שלי אני לא מאמינה שאנחנו כאן מספידים אותך. אהוב שלי אתה, ילד פלא. תמיד היית כזה. כל כך הרבה התמודדות בחיים ותמיד עמדת בשתי רגליים על הקרקע. מחייך את החיוך הנצחי שלך. בכל מקום שהגעת הבאת שמחה ואווירה טובה. הלב שבור אבל אנחנו לא שואלים שאלות. השם נתן – השם לקח".

 

 

 

דוד משה בן שטרית חיל הים מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}