ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
אחרי האישור בממשלה

דני לוי מונה למפכ"ל ה-20 של המשטרה: "נפרק את ארגוני הפשיעה"

בנאום חגיגי אמר: "כניסתי לתפקיד המפקח הכללי ה-20 של משטרת ישראל, מלווה בתחושת אחריות עמוקה וגאווה גדולה לעמוד בראש הארגון"

דני לוי מונה למפכ"ל ה-20 של המשטרה: "נפרק את ארגוני הפשיעה"
בטקס צילום: דוברות המשטרה

בטקס מיוחד שנערך הערב (ראשון) במשרד לביטחון לאומי, הוענקו דרגות המפכ"ל למפקד מחוז חוף דני לוי. רנ"צ לוי מונה לתפקיד לאחר שניצב אבשלום פלד פרש מהמירוץ, בשל קשיים במינויו שעלו בוועדה למינוי בכירים. 

"כניסתי לתפקיד המפקח הכללי ה-20 של משטרת ישראל, מלווה בתחושת אחריות עמוקה וגאווה גדולה לעמוד בראש הארגון, המופקד על אכיפת החוק במדינת ישראל, שמירה על הסדר הציבורי, והבטחת שלומם וביטחונם של אזרחי המדינה", אמר לוי בנאומו.

לפי סעיף 27אהמפכ"ל החדשצילום: לפי סעיף 27א

"משטרת ישראל בראשותי, תפעל לחיזוק המשילות והריבונות במדינת ישראל, תיאבק בכל מי שינסה לפגוע ולערער את שלטון החוק ותדאג לאכוף את החוק על כל אזרח, בצורה שיוויונית, תוך הקפדה על מקצועיות, נחישות, יושרה ושירות לציבור. אפעל לחיזוק והעצמת תחנות המשטרה, המהוות לבנות היסוד בארגון ואפעל לשפר את תנאי עבודתם ורווחתם של שוטרי משטרת ישראל", הוסיף לוי.

השר בר גביר אמר: "דני מגיע עם אג׳נדה ציונית ויהודית והוא יוביל את המשטרה לפי המדיניות שהצבתי לו, חיזוק תחנות המשטרה, הקמת המשמר הלאומי והפעלתו, ובעיקר להגביר את המשילות ואת הריבונות במדינת ישראל".

רב-ניצב דני לוי, נשוי לרחל ואב לנועם, עומר ויניב. מתגורר בזכרון יעקב בעל תואר ראשון ושני. רב ניצב דני לוי שירת בחיל התותחנים, התגייס למשטרה בשנת 1985 ושימש כקצין סיור, מודיעין ובילוש בתחנות יפו ובת-ים במחוז תל אביב.

לפי סעיף 27אבטקס הענקת הדרגותצילום: לפי סעיף 27א

לאורך השנים שירת בשורה של תפקידים בכירים, וביניהם מפקד תחנת תל אביב דרום, קצין אג״מ מרחב יפתח, מפקד תחנת לב ת"א, קצין מבצעים מחוז ת״א, מפקד מרחב יפתח במחוז ת"א, מפקד מרחב ירקון במחוז ת״א, סגן מפקד מחוז ירושלים, ובתפקידו האחרון מפקד מחוז חוף.

מוקדם יותר אישרה הממשלה פה אחד את הצעת המחליטים של השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר למינויו של ניצב דניאל לוי למפקח הכללי של משטרת ישראל.

המפכ"ל מפכ"ל המשטרה דני לוי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}