י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024
נטוורקינג דיגיטלי

קהילת הווטסאפ שמפתחת את בעלי העסקים

נטוורקינג דיגיטלי: קהילת הווטסאפ לבעלי עסקים של ביזמקס עם טובי המומחים לפיתוח עסקי

 קהילת הווטסאפ שמפתחת את בעלי העסקים
נטוורקינג צילום: יח"צ

 

בעולם העסקי המודרני, הצורך בידע מקצועי ועדכני הוא קריטי להצלחה לכל בעל עסק. אך עבור בעלי עסקים בציבור החרדי, האתגר כפול: הם נדרשים להתמודד עם אתגרי השוק הכללי, תוך שמירה על ערכי הקהילה. כמענה לצורך זה, הושקה לאחרונה יוזמה חדשנית, של קהילה דיגיטלית, המספקת גישה ישירה ומיידית למגוון רחב של מומחים מובילים בתחומי הפיתוח והצמיחה העסקית, כולם תחת קורת גג וירטואלית אחת.

מרכז העסקים והחדשנות החרדי 'ביזמקס', השיק בימים אלה קבוצת ווטסאפ ייחודית, המאגדת את מיטב המומחים בתחום הפיתוח העסקי. לראשונה, בעלי עסקים חרדים יוכלו לשוחח באופן הישיר ביותר עם מומחים לפיתוח עסקי ולא רק, בתחומים של שיווק והגדלת הכנסות אלא בכלל ההיבטים של צמיחת עסק: פיננסים, מכירות, חשיבה יזמית, ניהול עסק, שיווק, מיסוי, אימון עסקי ועוד. אנשי המקצוע יעניקו ייעוץ למשתתפי הקבוצה ויענו על שאלות עסקיות במועדים קבועים.

בין המומחים הזמינים בקבוצה: יהושע הס - מומחה לייעוץ עסקי וארגוני, אביתר כץ - יועץ אסטרטגיות תמחור ומודל עסקי, דותן אלגרבלי - מאמן לפיתוח עסקי, חנוך הירשוביץ - מומחה בענפי הביטוח והפנסיה, חן דיטמן - מומחה נטוורקינג, לוי רסקין - מנטור ומאמן עסקי, אריה חכים - מומחה לשיווק דיגיטלי ו-AI, דניאל שבקס - מומחה לפיננסים ושוק ההון, רועי נחום - מומחה למשא ומתן ומכירות, צחי קווטינסקי - יזם נדל''ן ומלווה רוכשים ורו"ח איתמר חייקין - יועץ מיסוי וראיית חשבון.

מרכז 'ביזמקס', שעומד מאחורי הקבוצה, מופעל על ידי קרן קמ"ח, קרן אחים והרשות לפיתוח ירושלים, הינו מרכז ייחודי לקידום יזמים ועסקים חרדים. בין השאר מציע ביזמקס, סביבת עבודה מקצועית לבעלי עסקים חרדים, לצד תכניות הכשרה, ייעוץ אישי, אירועי נטוורקינג, וכעת - גם פלטפורמה דיגיטלית נגישה לשאלות ותשובות מקצועיות עם מומחים מובילים, במטרה לסייע לעסקים חרדים לצמוח ולהתפתח.

אליהו דינוביץ, מנכ"ל ביזמקס, מסר: "הקבוצה החדשה היא צעד נוסף במשימתנו לספק כלים מקצועיים ונגישים לקהילה העסקית החרדית. פיתוח עסקי הוא לא רק העצמה אישית ושיווק אלא גם תחומים 'אפורים' יותר שלפעמים חשובים עוד יותר. אנו גאים לרכז את טובי המומחים בכלל ההיבטים של פיתוח עסקי במקום אחד, ולאפשר לכל בעל עסק גישה למידע ולייעוץ איכותי שיכול לקדם את העסק שלו באופן משמעותי."

 

ביזמקס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}